ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
Всички въпроси и отговори по-долу се отнасят до свързани услуги в информационно-развлекателната система NissanConnect и приложението NissanConnect Services.
ПРОФИЛ
РЕГИСТРАЦИЯ И СЪЗДАВАНЕ НА ПРОФИЛ
КАК ДА СЪЗДАМ ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОФИЛ ЧРЕЗ ПРИЛОЖЕНИЕТО NISSANCONNECT SERVICES?
Можете да създадете потребителски профил директно от приложението NissanConnect Services.
Изтеглете приложението от App Store или Google Play Store. Ще бъдете упътени как да създадете профил.
КАКВО ДА НАПРАВЯ, АКО НЕ УСПЕЯ ДА СЪЗДАМ ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОФИЛ?
Прегледайте списъка по-долу, ако срещнете проблем по време на регистрация:
- Вече имате потребителски профил в NissanConnect Services? Ако е така, не може да се регистрирате отново със същия имейл адрес. Просто кликнете върху бутона „Забравена парола?“, за да получите нова парола и да влезете отново.
- Правилно ли е изписан Вашия имейл адрес? (Проверете за интервали или липсваща буква.)
- Всички полета попълнени ли са напълно?
- Паролата Ви правилна ли е?
Ако проблемът не изчезне, причината може да е, че превозното средство е регистрирано на името на предишен потребител.
ЗАЩО НЕ СЕ ПРИЕМА ИДЕНТИФИКАЦИОННИЯТ НОМЕР НА МОЯ АВТОМОБИЛ (VIN)?
Първо проверете на уебсайта дали Вашият автомобил е съвместим с това приложение.
Освен това проверете дали въведеният VIN е написан с главни букви и дали не сте въвели „0“ (цифра) вместо „O“ (буква) или обратно.
Освен това се уверете, че няма интервали или символи, тъй като те няма да бъдат разпознати.
КЪДЕ ДА ПОЛУЧА ПОМОЩ/ИНСТРУКЦИИ КАК ДА ИЗПОЛЗВАМ УСЛУГИТЕ НА NISSANCONNECT?
За допълнителна информация относно свързаните услуги вижте:
- Краткото ръководство, което Ви е предоставено с автомобила.
- Вижте следния уебсайт за обща информация относно NissanConnect Services.
КАК ДА АКТИВИРАМ УСЛУГИТЕ?
За да активирате услугите, трябва да сдвоите автомобила с приложението за смартфон NissanConnect Services.
- Първо инсталирайте приложението NissanConnect Services на смартфона си и се регистрирайте, за да създадете профил.
- След това въведете идентификационния номер на автомобила (VIN).
След като въведете VIN, включете информационно-развлекателната система и от началната страница изберете:
- Info >
- NissanConnect Services >
- Information Channels >
- Account Information >
- Car Pairing Code.
Въведете кода в приложението за смартфон. Това е – готови сте.
НЕ ПОЛУЧИХ ИМЕЙЛ ЗА ПОТВЪРЖДЕНИЕ. КАКВО ДА НАПРАВЯ?
Имейлът за потвърждение би трябвало да пристигне във входящата Ви папка до няколко минути след създаването на профил.
Проверете дали имейл адресът е въведен правилно.
Ако съобщението не е във входящата папка, проверете другите папки (напр. папката за нежелана поща).
КАКВО ДА НАПРАВЯ, АКО ПРОЦЕСЪТ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ НЕ РАБОТИ?
Прегледайте помощния списък по-долу, ако срещнете проблем по време на регистрация.
- Създаден ли е вече потребителски профил в NissanConnect? Ако е така, не може да се регистрирате отново със същия имейл адрес. Просто кликнете върху бутона „Забравена парола?“, за да получите нова парола и да влезете отново.
- Правилно ли е изписан Вашия имейл адрес? Проверете дали има интервали или главни букви, тъй като полето разграничава между малки и главни букви.
- Всички полета попълнени ли са напълно?
- Паролата Ви правилна ли е?
ТРЯБВА ЛИ ДА СЪМ В АВТОМОБИЛА, ЗА ДА АКТИВИРАМ ТЕЗИ УСЛУГИ?
Да, трябва да сте в автомобила, за да завършите процеса на сдвояване.
КЪДЕ ДА НАМЕРЯ „КОДА ЗА СДВОЯВАНЕ“?
За да намерите „кода за сдвояване“, включете информационно-развлекателната система и изберете началната страница;
- Info >
- NissanConnect Services >
- Information Channels >
- Account Information >
- Car Pairing Code.
Ако папката „Account Information“ не се вижда на дисплея в автомобила, изберете „Update Channel List“.
Това става по следния път в навигационната система: {{Settings > NissanConnect Services > Information Channel Setting > Edit Channel List > Update Channel List > Yes.}} {{кодът за сдвояване}} вече ще се вижда, когато се върнете към „Account Information“.
„КОДЪТ ЗА СДОЯВАНЕ“ НЕ СЕ ПОЯВЯВА – КАКВО ДА НАПРАВЯ?
Уверете се, че сте изпълнили правилно процеса за настройка и че автомобилът има добър мрежов обхват.
Ако папката „Account Information“ не се вижда на дисплея в автомобила, изберете „Update Channel List“.
Това става по следния път в навигационната система:
- Settings >
- NissanConnect Services >
- Information Channel >
- Edit Channel List >
- Update Channel List >
- Yes.
„Кодът за сдовяване“ вече трябва да се вижда.
МОГА ЛИ ДА СЪЗДАМ ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОФИЛ ЧРЕЗ ИНФОРМАЦИОННО-РАЗВЛЕКАТЕЛНАТА СИСТЕМА?
Не, не можете да създадете потребителски профил чрез информационно-развлекателната система.
ПОЛУЧАВАМ СЪОБЩЕНИЕ ЗА ГРЕШКА ПРИ ВСЕКИ ОПИТ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ – ЗАЩО?
Има няколко възможности, напр. автомобилът Ви може да е регистриран в друг профил. Вашият имейл също може да е вече регистриран. Освен това паролата Ви може да не отговаря на изискванията.
КОЛКО ВРЕМЕ ПРОДЪЛЖАВА ПРОЦЕСЪТ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ?
Процесът за регистрация и сдвояване отнема не повече от 15 минути.
Може да минат до 24 часа, докато всичките услуги се активират. Уверете се, че колата Ви е в зона с добър обхват, и периодично опреснявайте приложението.
Освен това може принудително да изключите приложението и да го отворите отново.
След 24 часа изберете Profile > Vehicle Data – под Status ще пише „Activated“.
ТРЯБВА ЛИ ДА СЕ СВЪРЖА КЪМ BLUETOOTH, ЗА ДА НАПРАВЯ РЕГИСТРАЦИЯТА?
Не е необходимо да се свързвате с Bluetooth, за да регистрирате автомобила.
За да регистрирате и сдвоите автомобила:
- трябва да имате смартфон с добра телефонна мрежа
- трябва да бъдете в автомобила и да се уверите, че се намира в зона с добър обхват
КАКВО ДА НАПРАВЯ, АКО НЕ ПОЛУЧА ИМЕЙЛ ЗА ПОТВЪРЖДЕНИЕ?
Имейлът за потвърждение би трябвало да пристигне във входящата Ви папка до няколко минути след създаването на профил.
Проверете дали имейл адресът е въведен правилно.
Ако съобщението не е във входящата папка, проверете другите папки (напр. папката за нежелана поща).
АКТИВИРАНЕ НА УСЛУГИТЕ
КОЛКО ТРЯБВА ДА ЧАКАМ, ДОКАТО СЕ АКТИВИРАТ УСЛУГИТЕ?
Може да минат до 24 часа, докато всичките услуги се активират.
Уверете се, че колата Ви е в зона с добър обхват, и периодично опреснявайте приложението. Освен това може принудително да изключите приложението и да го отворите отново.
След 24 часа изберете Profile > Vehicle Data – под Status ще пише „Activated“. Ако не всички услуги са активирани, свържете се с екипа по обслужване на клиенти.
КЪДЕ ДА НАМЕРЯ ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ НА МОЯ ДОГОВОР?
Ако вече използвате услугите, общите условия са достъпни в приложението.
Ако имате достъп до приложението в смартфона си, можете да прегледате своя профил и да кликнете върху „Terms & Conditions“ в раздел „About“.
КАК ДА АКТИВИРАМ УСЛУГИТЕ?
За да активирате услугите, трябва да сдвоите автомобила с приложението за смартфон NissanConnect Services.
- Първо инсталирайте приложението NissanConnect Services на смартфона си и се регистрирайте, за да създадете профил.
- След това въведете идентификационния номер на автомобила (VIN).
- След като въведете VIN, включете информационно-развлекателната система и от началната страница изберете: {{Info > NissanConnect Services > Information Channels > Account Information > Car Pairing Code}}
- Въведете кода в приложението за смартфон. Това е – готови сте.
Ако папката „Account Information“ не се вижда на дисплея в автомобила, изберете „Update Channel List“. Това става по следния път в навигационната система:
- Settings >
- NissanConnect Services >
- Information Channel Setting >
- Edit Channel List > Update Channel List > Yes.
След като се върнете в „Account Information“, кодът за сдовяване“ вече трябва да се вижда.
КУПИХ NISSAN ВТОРА РЪКА – КАК ДА АКТИВИРАМ УСЛУГИТЕ?
- да се свържете с предишния собственик и да го помолите да прекрати връзката на колата с профила си.
КУПИХ NISSAN ВТОРА РЪКА И НЕ МОГА ДА АКТИВИРАМ УСЛУГИТЕ. ПОЛУЧАВАМ СЪОБЩЕНИЯ ЗА ГРЕШКА
Ако продължавате да получавате грешки, автомобилът най-вероятно все още е сдвоен с профила на предишния собственик. За да решите този проблем, можете:
- да се свържете с предишния собственик и да го помолите да деактивира услугите и да прекрати връзката на колата с профила си.
КАК ДА РАЗБЕРА КОИ УСЛУГИ СА НАЛИЧНИ В МОЯ NISSAN?”
След като сдвоите автомобила с приложението NissanConnect Services, можете да разберете кои услуги са налични в автомобила, като натиснете иконата Количка, маркирана в горния десен ъгъл на началния екран на приложението NCS. Ще бъдете подканени да влезете в NissanStore и ще Ви бъде показан списък с наличните услуги в автомобила.
След това можете да кликнете върху всяка отделна услуга, за да:
- прочетете описанието
- следите за крайната дата
- деактивирате/активирате отново абонамента
- прочетете Общите условия
ДОБАВЯНЕ НА АВТОМОБИЛ
КАК ДА ДОБАВЯ МОЯ АВТОМОБИЛ КЪМ ПРИЛОЖЕНИЕТО NISSANCONNECT SERVICES?
С две стъпки можете да добавите своя Nissan към NissanConnect Services:
- Въведете идентификационния номер на автомобила (VIN). VIN е посочен в регистрационните документи, гаранционната книжка или на таблото на автомобила.
- Въведете „кода за сдвояване“ по следния начин:
- NissanConnect Services >
- Information Channels >
- Account Information >
- Car Pairing Code.
Ако папката „Account Information“ не се вижда на дисплея в автомобила, изберете „Update Channel List“. Това става по следния път в навигационната система:
- Settings >
- NissanConnect Services >
- Information Channel Setting >
- Edit Channel List >
- Update Channel List >
- Yes.
След като се върнете в "Account Information", "кодът за сдовяване" вече трябва да се вижда.
КАК ДА ПРЕВКЛЮЧВАМ МЕЖДУ АВТОМОБИЛИ, АКО СЪМ РЕГИСТРИРАЛ ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН В ПРИЛОЖЕНИЕТО NISSANCONNECT SERVICES?
Превключването между автомобили може да се извършва от началната страница в NissanConnect Services.
В горната лява част на приложението кликнете върху името на автомобила (напр. JUKE, LEAF, NAVARA, ...) Ще се появи списък с всички автомобили, налични във Вашия профил.
КАК ДА ПРЕМАХНА АВТОМОБИЛ?
Можете да премахнете своя Nissan от приложението, като отворите профила си, кликнете върху автомобила, който искате да премахнете, и накрая кликнете върху бутона „Remove this vehicle from the app“. Така ще деактивирате всички услуги за този автомобил.
ДЕАКТИВИРАНЕ НА УСЛУГИ
КАКВИ УСЛУГИ МОГА ДА ДЕАКТИВИРАМ И КАК?
Можете да деактивирате свързаните услуги, като отворите страницата с профила си, изберете името на автомобила, който искате да деактивирате, и накрая изберете „Deactivate“.
Имайте предвид, че не може да деактивирате функциите поотделно – по този начин ще деактивирате всички функции на NissanConnect.
КАК ДА РАЗБЕРА ДАЛИ ДАДЕНА УСЛУГА Е ДЕАКТИВИРАНА?
Ако автомобилът е деактивиран успешно, няма да можете да видите никаква информация на началната страница на приложението.
Ако все още се появява информация за Вашия Nissan (пробег, състояние на заключване и т.н.), това означава, че автомобилът все още е активиран.
Ако не успеете да деактивирате автомобила, свържете се с номера за поддръжка на клиенти в приложението.
КУПИХ NISSAN ВТОРА РЪКА – ТРЯБВА ЛИ ДА ДЕАКТИВИРАМ УСЛУГИТЕ ИЛИ ТОВА ЩЕ СТАНЕ АВТОМАТИЧНО?
Ако сте закупили Nissan втора ръка, предишният собственик най-вероятно е премахнал колата от приложението си.
За да проверите дали е така, трябва да добавите автомобила, като следвате 6-стъпковия процес за активиране, достъпен тук.
СЛЕД ДЕАКТИВИРАНЕ НА УСЛУГИТЕ ВЪЗМОЖНО ЛИ ДА СЕ АКТИВИРАТ ОТНОВО?
Услугите могат да се активират отново, дори след деактивиране.
Можете да активирате свързаните услуги, като отворите страницата с профила си, изберете автомобила, който искате да деактивирате, и накрая изберете „Activate“.
Ако нямате профил, трябва да следвате 6-стъпковия начален процес, за да сдвоите колата с профила си.
Ако вече имате профил: можете да ги активирате отново, когато влезете в профила си.
ИСКАМ ВРЕМЕННО ДА ДЕАКТИВИРАМ ФУНКЦИЯТА ЗА ПРЕДАВАНЕ НА ДАННИ. ВЪЗМОЖНО ЛИ Е?
Винаги можете да спрете споделянето на данни.
При всяко запалване колата ще поиска разрешение от водача за споделяне на данни. Просто натиснете „Decline“ и Вашите данни няма да бъдат споделяни с приложението NissanConnect Services.
Друг начин да спрете споделянето на данни от информационно-развлекателната система, когато пожелаете, е да отидете на:
- Settings >
- NissanConnect Services >
- Privacy Mode Setting >
- Decline.
След това приложението NissanConnect Services вече няма да получава никакви данни.
ОБЩИ
Общи
ДАННИТЕ, ПОКАЗВАНИ ДО МОЯ АВТОМОБИЛ НА ЛИЧНАТА МИ НАЧАЛНА СТРАНИЦА В ПРИЛОЖЕНИЕТО NISSANCONNECT SERVICES, НЕ СА АКТУАЛНИ ИЛИ ИЗОБЩО НЕ СЕ ПОКАЗВАТ ДАННИ. ЗАЩО?
Автомобилът трябва да има добра връзка с интернет, за да изпраща информация до приложението NissanConnect Services.
Уверете се, че автомобилът е в зона с добър мрежов обхват и плъзнете надолу, за да опресните началната страница и да получите последната получена информация.
ИСКАМ ДА ПРОДАМ АВТОМОБИЛА СИ. КАК ДА ИЗТРИЯ МОИТЕ ДАННИ?
Можете дистанционно да изтриете данните директно от приложението:
- Кликнете върху бутона за профила, показан на началната страница.
- Кликнете върху автомобила (напр. JUKE, LEAF, …).
- Превъртете страницата надолу и кликнете върху „Remove Vehicle Data“.
След като потвърдите, всички данни за историята на Вашия автомобил ще бъдат премахнати. Това включва елементи като предишни дестинации, предварително зададени радиостанции и т.н...
Деактивирайте услугите с натискане на „Deactivate“, след което прекъснете връзката на Вашия автомобил с приложението.
Новият собственик ще трябва да добави автомобила към профила си и няма да намери данни, свързани с предишните Ви пътувания.
НА КАКВИ СМАРТФОНИ МОЖЕ ДА СЕ ИЗПОЛЗВА ПРИЛОЖЕНИЕТО NISSANCONNECT SERVICES?
Приложението NissanConnect Services е съвместимо с повечето смартфони с iOS и Android:
- всеки iPhone, iPad или iPod Touch с iOS 11.0 или по-нова версия.
- Вижте магазина Google Play за устройства с Android
Уверете се, че Вашето устройство има най-новата версия на софтуера, преди да изтеглите приложението NissanConnect Services.
КАК ДА ВЪЗСТАНОВЯ ФАБРИЧНИТЕ НАСТРОЙКИ НА ИНФОРМАЦИОННО-РАЗВЛЕКАТЕЛНАТА СИСТЕМА НА АВТОМОБИЛА?
За да възстановите фабричните настройки на автомобила, кликнете върху:
- Settings >
- NissanConnect Services >
- Reset All NissanConnect Svcs. Settings to Default
КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВАТ NISSANCONNECT SERVICES?
NissanConnect Services дава възможност дистанционно да управлявате определени функции на Вашия автомобил от приложение за смартфон.
В КОИ ДЪРЖАВИ МОГА ДА ИЗПОЛЗВАМ УСЛУГИТЕ NISSANCONNECT SERVICES?
Държави, в които се предлагат услугите NissanConnect Services: Германия, Швейцария, Чехия, Обединено кралство, Португалия, Испания, Ирландия, Италия, Белгия, Франция, Люксембург, Нидерландия, Унгария, Полша, Словакия, Австрия, Кипър, Дания, Естония, Финландия, Латвия, Литва, Норвегия, Швеция, Русия, Албания, Босна и Херцеговина, България, Хърватия, Гърция, Исландия, Македония, Малта, Молдова, Черна гора, Румъния, Сърбия, Словения.
КОИ АВТОМОБИЛИ СА ОБОРУДВАНИ С NISSANCONNECT SERVICES?
За да видите кои автомобили Nissan са оборудвани с NissanConnect Services, кликнете тук.
НЕ МОГА ДА ИЗПОЛЗВАМ УСЛУГИТЕ СИ. ЗАЩО?
Един от най-често срещаните проблеми е слаб обхват – приложението NissanConnect има нужда от стабилна връзка с интернет, за да работи добре.
Може да шофирате през район, където Вашият доставчик на мобилни услуги няма добър обхват за предаване на данни. Ако обхватът е слаб, връзката с интернет може да се разпадне, което води до неправилно функциониране на приложението NissanConnect.
ТРЯБВА ЛИ ДА СЪЗДАМ ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОФИЛ, ЗА ДА ИЗПОЛЗВАМ ПРИЛОЖЕНИЕТО NISSANCONNECT?
Да, за да използвате приложението NissanConnect Services, трябва да създадете профил.
Може да създадете профил директно от приложението.
БЕЗПЛАТНИ ЛИ СА УСЛУГИТЕ NISSANCONNECT?
Някои от услугите NissanConnect винаги са безплатни, а други са платени. За да научите повече, кликнете тук.
ПРИЛОЖЕНИЕ NISSANCONNECT SERVICES
ОТ КЪДЕ МОГА ДА ИЗТЕГЛЯ ПРИЛОЖЕНИЕТО?
Приложението NissanConnect Services може да бъде изтеглено от App Store.
КАКВА ИНФОРМАЦИЯ ЩЕ МИ Е НЕОБХОДИМА ЗА СЪЗДАВАНЕ НА ПРОФИЛ?
За създаване на профил се изискват само Вашето име, имейл адрес и държава на пребиваване. След това ще трябва да потвърдите имейл адреса си, като просто кликнете върху връзка, изпратена директно във входящата папка.
Не забравяйте да проверите папката за нежелана поща.
КОЛКО ВРЕМЕ ТРЯБВА ДА МИНЕ, ПРЕДИ ДА МОГА ДА ИЗПОЛЗВАМ ПРИЛОЖЕНИЕТО?
Изтеглянето на приложението NissanConnect Services и създаването на профил отнема не повече от 10 минути и зависи наличната скорост на изтегляне.
След като сдвоите автомобила, може да минат до 24 часа, за да се активират напълно услугите. Непременно оставете автомобила в зона с добър мрежов обхват.
МОЕТО ПОТРЕБИТЕЛСКО ИМЕ И ПАРОЛА НЕ СЕ ПРИЕМАТ В ПРИЛОЖЕНИЕТО – КАКВО ДА НАПРАВЯ?
ПРОВЕРЕТЕ ИМЕЙЛА И ПАРОЛАТА СИ
Проверете отново дали сте въвели правилното потребителско име и парола. Ако са написани грешно, може да получите съобщение за грешка.
ПРОВЕРЕТЕ ВРЪЗКАТА С ИНТЕРНЕТ
Уверете се, че Вашето устройство има добра връзка с интернет. Опитайте да се свържете и с безжична мрежа, ако имате слаб обхват на мобилната мрежа.
ПРОМЕНЕТЕ ПАРОЛАТА СИ
Опитайте да промените паролата си, като кликнете върху бутона „Забравена парола“.
ЗАЩО НЕ МОГА ДА ВЛЯЗА В ПРИЛОЖЕНИЕТО NISSANCONNECT?
Първо проверете Вашата безжична или мобилна връзка за предаване на данни, тъй като трябва да сте свързани с интернет, за да работи приложението.
Освен това не забравяйте да проверите дали сте завършили целия процес за регистрация, тъй като това може да попречи на успешното влизане.
КАКВА ИНФОРМАЦИЯ ЩЕ МИ Е НЕОБХОДИМА ЗА АКТИВИРАНЕ НА NISSANCONNECT SERVICES?
След като създадете профил, трябва да разполагате с идентификационния номер на автомобила (VIN) и да сте в колата, за да получите „код за сдвояване“.
КАКВА Е МИНИМАЛНАТА ВЕРСИЯ НА СОФТУЕРА ЗА ТЕЛЕФОНИ ANDROID/APPLE, НЕОБХОДИМА ЗА ПРАВИЛНА РАБОТА НА ПРИЛОЖЕНИЕТО?
NissanConnect Services работи с:
- всеки iPhone, iPad или iPod Touch с iOS 11.0 или по-нова версия.
- Всяко устройство с Android 4.3 или по-нова версия.
НЯКОИ ОТ ФУНКЦИИТЕ В ПРИЛОЖЕНИЕТО НЕ СЕ ПОЯВЯТ И НЕ МОГАТ ДА СЕ ИЗПОЛЗВАТ. ЗАЩО И КАКВО МОГА ДА НАПРАВЯ?
След като сдвоите автомобила, може да минат до 24 часа, за да се активират напълно услугите. Непременно оставете автомобила в зона с добър мрежов обхват.
СЛЕД КАТО ВЪВЕДА „КОДА ЗА СДВОЯВАНЕ“ И ПРИЕМА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ, НЕ МОГА ДА ДОБАВЯ МОЯ АВТОМОБИЛ, ЗА ДА ЗАВЪРША ПРОЦЕСА. КАКВО ДА НАПРАВЯ, ЗА ДА РЕША ТОЗИ ПРОБЛЕМ?
Ако срещнете проблем с добавянето на автомобила към приложението:
- Уверете се, че сте изпълнили 6-стъпковия процес за сдвояване.
- Проверете отново дали не сте въвели грешно идентификационния номер на автомобила.
- Уверете се, че автомобилът е в зона с добър мрежов обхват.
ЗАЩИТА НА ДАННИТЕ
КАК СЕ СЪХРАНЯВАТ ЗАЩИТЕНИ ЛИЧНИТЕ МИ ДАННИ И КОЛКО ДЪЛГО СЕ СЪХРАНЯВАТ?
Обработката на лични данни за лица в ЕС се урежда от Общия регламент за защита на данните (ОРЗД), като приложението NissanConnect Services и цялото използване на данни във връзка с него е в съответствие с ОРЗД.
МОЯТ СМАРТФОН Е ОТКРАДНАТ. КАК ДА СЪМ СИГУРЕН, ЧЕ ЛИЧНИТЕ МИ ДАННИ СА ЗАЩИТЕНИ?
Ако Вашият смартфон е откраднат, свържете се с екипа по поддръжка на клиенти.
Той ще Ви помогне дистанционно да прекъснете връзката на колата с профила си. След това данните за автомобила Ви няма да бъдат достъпни чрез приложението.
КАК ДА ИЗТРИЯ ЦЯЛАТА ЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ, ЗАПАЗЕНА В МОЯ АВТОМОБИЛ?
От приложението можете да изтриете цялата си лична информация, включително предишни пътувания, като отворите профила си и изберете автомобила във „Vehicle Data“. След това изберете „Delete vehicle data“ и следвайте инструкциите в приложението.
Освен това може да възстановите фабричните настройки на информационно-развлекателната система чрез:
- Settings >
- NissanConnect Services >
- Reset All NissanConnect Svcs. Settings to Default
КЪДЕ ДА НАМЕРЯ И ПРОЧЕТА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ И ПОЛИТИКАТА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ?
Можете да прочетете Условията за ползване директно от приложението, като отворите профила си. Освен това може да ги изтеглите от страницата NissanConnect Services в уебсайта на Nissan.
КАКВО ЩЕ СЕ СЛУЧИ, АКО НАТИСНА „DECLINE“, КОГАТО СЕ ПОЯВИ ИЗСКАЧАЩОТО СЪОБЩЕНИЕ ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ (КОЕТО СЕ ПОЯВЯВА, КОГАТО ЗАВЪРТЯ КЛЮЧА ЗА ЗАПАЛВАНЕ)?
Ако натиснете „Decline“, режимът за защита на личните данни ще се активира автоматично. Това означава, че автомобилът ще спре да споделя данните, използвани за NissanConnect Services. Имайте предвид, че данните за услуги като спешно повикване ще останат активни.
Забележка: Приложението NissanConnect Services ще покаже „privacy mode“ и данните за автомобила няма да се актуализират.
ТРЯБВА ЛИ ДА ВЪВЕЖДАМ ПАРОЛАТА СИ ПРИ ВСЯКО ВЛИЗАНЕ?
Ако сте излезли от системата, ще трябва да въведете паролата си, когато влезете, но след като влезете в приложението, ще останете влезли няколко седмици. Ако приложението срещне проблем, то може автоматично да Ви изведе от системата.
Сигурност
ЗАЩО НЕ СЕ ПРИЕМА ПАРОЛАТА МИ?
Проверете дали не сте въвели погрешно паролата си или не сте използвали неправилно главни/малки букви. Ако грешката не изчезне, можете да промените паролата си, като кликнете върху връзката „Забравена парола“ в приложението NissanConnect Services. До няколко минути след изпращане на заявката за нова парола, във входящата Ви папка ще пристигне имейл.
Ако съобщението не е във входящата папка, проверете другите папки (напр. папката за нежелана поща.)
ЗАБРАВИХ 4-ЦИФРЕНИЯ СИ ПИН КОД. КАКВО ДА НАПРАВЯ?
Ако сте забравили своя 4-цифрен ПИН код, изберете текста „Create/reset security code“ директно от приложението. Ще бъдете напътствани как да зададете нов код. Трябва да се намирате в колата, когато извършвате тези действия.
НЯКОЙ ДРУГ ИМА ЛИ ДОСТЪП ДО ДАННИТЕ, ЗАПАЗЕНИ В МОЕТО ПРИЛОЖЕНИЕ?
Не, информацията, запазена във Вашия профил, е лична. Ако имате споделен достъп с някой друг, имайте предвид, че и той ще вижда данните в приложението.
Ако подозирате, че някой има достъп до приложението Ви, променете паролата си, като следвате процедурата в приложението.
КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА 4-ЦИФРЕНИЯТ ПИН КОД?
4-цифреният ПИН е парола, която допълнително защитава колата Ви от потенциални злоупотреби. Ще предотврати например някой друг да има достъп до телефона Ви и да отключва колата Ви.
Приложението ще поиска 4-цифрения ПИН, когато някой иска да заключи или отключи колата Ви.
КАК ДА БЛОКИРАМ ПРИЛОЖЕНИЕТО, АКО ТЕЛЕФОНЪТ МИ Е ИЗГУБЕН ИЛИ ОТКРАДНАТ?
Ако Вашият смартфон е откраднат, включете режима за защита на личните данни „Privacy Mode“ в автомобила си:
- При всяко запалване колата ще поиска разрешение от водача за споделяне на данни. Просто откажете споделянето на данни и Вашите данни няма да бъдат споделяни с приложението NissanConnect Services
- Друг начин да спрете споделянето на данни от информационно-развлекателната система, когато пожелаете, е да отидете на:
- Settings >
- NissanConnect Services >
- Privacy Mode Setting >
- Decline
Натискането на „Decline“ при поява на съобщението за режим за защита на личните данни спира получаването на данни в приложението NissanConnect Services.
ДРУГИ ПОТРЕБИТЕЛИ
МОГА ЛИ ДА СВЪРЖА ПРИЛОЖЕНИЕТО NISSANCONNECT SERVICES КЪМ АВТОМОБИЛ, КОЙТО НЕ ПРИТЕЖАВАМ?
За да свържете профила си в приложението с даден автомобил, трябва да имате ключа за него и да се намирате в него.
Само така можете да извършите процеса за сдвояване. Поискайте разрешение от собственика на автомобила.
МОЖЕ ЛИ ПРИЛОЖЕНИЕТО NISSANCONNECT SERVICES ДА СЕ ИЗПОЛЗВА ЕДНОВРЕМЕННО С ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН АВТОМОБИЛ?
Да, можете да добавите неограничен брой автомобили към профила си в NissanConnect Services.
Можете да добавите допълнителни автомобили, като кликнете в горната лява част на екрана, върху името на текущия си автомобил (JUKE, LEAF,...), а след това върху „Add a vehicle“.
Един автомобил може да бъде свързан само с един профил.
ГЛАСОВО РАЗПОЗНАВАНЕ
КАК СЕ ИЗПОЛЗВА ФУНКЦИЯТА ЗА ГЛАСОВО РАЗПОЗНАВАНЕ?
За да активирате бутона за гласово разпознаване, натиснете кратко бутона на волана.
След натискане на бутона, системата ще предложи как да формулирате заявката си, за да получите най-добри резултати.
За улична навигация кажете името и номера на улицата, а след на това града, за да получите най-добри резултати. Пример: „Отиди до 10 Даунинг стрийт, Лондон.“
За точка на интерес кажете името на града в командите, за да получите най-добри резултати. Пример: „Намери Туикенам стейдиъм в Лондон.“
СВЪРЗАНОСТ
Apple CarPlay
APPLE CARPLAY НЕ РАБОТИ. КАКВО ДА НАПРАВЯ?
Ако Apple CarPlay не работи:
- уверете се, че използвате сертифициран съвместим кабел
- активирайте Siri от настройките на Вашия iPhone
- приемете изскачащото съобщение, когато включите Вашия iPhone към USB
- уверете се, че кабелът, който използвате, е чист
- Уверете се, че калъфът на телефона Ви, ако има такъв, позволява на конектора да бъде вкаран до края.
- Уверете се, че портът за зареждане е чист и че няма прах, който пречи на кабела да бъде включен.
КАК ДА АКТИВИРАМ APPLE CARPLAY В АВТОМОБИЛА?
Когато свържете телефона си към автомобила за първи път, докато не шофирате, ще се появи съобщение. Ще бъдете попитани дали искате да го свържете с автомобила.
БУТОНИТЕ НА ВОЛАНА ЗА ПРОМЯНА НА СИЛАТА НА ЗВУКА НЕ РАБОТЯТ В СЪОТВЕТСТВИЕ С ТЕЛЕФОНА – КАК ДА РЕША ТОЗИ ПРОБЛЕМ?
Посочените бутони на волана не могат да управляват Вашия iPhone. Когато отразявате екрана на смартфона си в този на информационно-развлекателната система, приложението и менюто могат да се навигират с натискане, по същия начин като телефона.
ДОКАТО ИЗПОЛЗВАМ APPLE CARPLAY, УСЛУГАТА ПОСТОЯННО СЕ ИЗКЛЮЧВА – КАКВО ДА НАПРАВЯ?
Проверете дали USB кабелът е съвместим и чист, уверете се, че портът за зареждане е чист и че няма прах, който пречи на кабела да бъде включен, защото това може да повлияе на връзката с Apple CarPlay.
Уверете се, че използвате оригиналния кабел на производителя.
ТРЯБВА ЛИ ФУНКЦИЯТА SIRI ДА БЪДЕ АКТИВИРАНА, ЗА ДА СЕ ИЗПОЛЗВА APPLE CARPLAY?
Да, за да използвате пълната функционалност на Apple CarPlay, може да се наложи да активирате Siri от настройките на Вашите iOS устройства. Това обаче би трябвало да се случи автоматично, когато се свържете с Apple Carplay.
СВЪРЗАХ ТЕЛЕФОНА СИ С ПОМОЩТА НА ФУНКЦИЯТА APPLE CARPLAY, НО НЕ ВСИЧКИ ПРИЛОЖЕНИЯ СА ПОКАЗАНИ НА ЕКРАНА. НЯКОИ ОТ МОИТЕ ПРИЛОЖЕНИЯ ЛИПСВАТ.
Не всички Ваши приложения са съвместими с Apple CarPlay. Вашият автомобил ще показва само съвместимите с Apple CarPlay. С натискане на тази връзка можете да видите всички приложения, съвместими с Apple CarPlay.
МОГА ЛИ ДА ИЗБИРАМ ФУНКЦИИТЕ ОТ МОЯ ТЕЛЕФОН, КОИТО ДА СЕ ПОКАЗВАТ И ИЗПОЛЗВАТ В АВТОМОБИЛА?
Автомобилът ще показва всички приложения, съвместими с Apple CarPlay. Можете да избирате от показаните и да ги използвате според нуждите си.
Не можете да ограничавате списъка с приложения, които да се показват на Вашите екрани. Ще се показват всичките.
МОГА ЛИ ДА ИЗПОЛЗВАМ SIRI ДИРЕКТНО ОТ КОЛАТА?
Да, просто трябва да активирате Siri от настройките на телефона си. След това натиснете продължително бутона за гласова команда в автомобила.
КАК ДА АКТИВИРАМ SIRI?
За да активирате Siri в автомобила с активиран CarPlay, натиснете продължително бутона за гласова команда на волана.
Android Auto
МОГА ЛИ ДА ИЗПОЛЗВАМ APPLE CARPLAY ОТ ТЕЛЕФОН С ANDROID?
Ако имате телефон с Android, можете да използвате функцията Android Auto. Apple CarPlay не е съвместима с устройства без iOS.
ANDROID AUTO НЕ РАБОТИ – КАКВО ДА НАПРАВЯ?
Ако функцията Android Auto не работи, опитайте един от методите по-долу:
- Изтеглете приложението Android Auto от App Store, ако Вашата версия е Android 9 или по-стара. Ако сте актуализирали стара версия и сега имате Android 10, трябва да изтеглите приложението Android Auto.
- Използвайте оригинален кабел, съвместим с Вашия смартфон.
- Уверете се, че кабелът, който използвате, е чист.
- Уверете се, че калъфът на телефона Ви, ако има такъв, позволява на конектора да бъде вкаран до края.
- Уверете се, че портът за зареждане е чист и че няма прах, който пречи на кабела да бъде включен.
КАК ДА РАЗБЕРА ДАЛИ МОЯТ ТЕЛЕФОН Е СЪВМЕСТИМ?
За да проверите съвместимостта на Вашия смартфон, посетете уебсайта на Android Auto, достъпен чрез „link to android info“.
ДОКАТО ИЗПОЛЗВАМ ANDROID AUTO, УСЛУГАТА ПОСТОЯННО СЕ ИЗКЛЮЧВА – КАКВО ДА НАПРАВЯ?
Проверете дали USB кабелът е съвместим и чист, уверете се, че портът за зареждане е чист и че няма прах, който пречи на кабела да бъде включен, защото това може да повлияе на връзката с Android Auto.
Уверете се, че използвате оригиналния кабел на производителя.
MОГА ЛИ ДА ИЗПОЛЗВАМ ANDROID AUTO БЕЗ USB КАБЕЛ?
Не можете да използвате Android Auto без USB кабел. Nissan препоръчва да използвате оригиналния кабел на производителя.
Трябва да включите смартфона си към колата и да се уверите, че приложението Android Auto е инсталирано на телефона Ви, ако той е с Android 9 или по-стара версия. Приложението Android Auto може да бъде намерено в Google Play Store.
СВЪРЗАХ ТЕЛЕФОНА СИ С ПОМОЩТА НА ФУНКЦИЯТА ANDROID AUTO, НО НЕ ВСИЧКИ ПРИЛОЖЕНИЯ СА ПОКАЗАНИ НА ЕКРАНА. НЯКОИ ОТ МОИТЕ ПРИЛОЖЕНИЯ ЛИПСВАТ.
Не всички Ваши приложения са съвместими с Android Auto. Автомобилът ще показва само съвместимите с Android Auto. С натискане на тази „връзка“ можете да видите всички приложения, съвместими с Android Auto.
МОГА ЛИ ДА ИЗБИРАМ ФУНКЦИИТЕ ОТ МОЯ ТЕЛЕФОН, КОИТО ДА СЕ ПОКАЗВАТ И ИЗПОЛЗВАТ В АВТОМОБИЛА?
Автомобилът ще показва всички приложения, съвместими с Android Auto. Можете да избирате от показаните и да ги използвате според нуждите си. Не можете да ограничавате списъка с приложения, които да се показват на Вашите екрани. Ще се показват всичките.
КАРТИ И ТРАФИК В РЕАЛНО ВРЕМЕ
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТРАФИКА В РЕАЛНО ВРЕМЕ
КАКВИ СА ПРЕДИМСТВАТА НА ФУНКЦИЯТА „LIVE TRAFFIC INFORMATION“?
Тази функция ще Ви предоставя информация на живо за състоянието на трафика, като за Ваше удобство ще показва задръстените зони и проблемите по пътищата с цветен код.
Това дава възможност за бързо разглеждане на маршрута и добиването на представа за текущите пътни условия и състоянието на трафика. Състоянието на трафика се взема предвид при избора на Вашата дестинация. Предложеният маршрут ще бъде оптимизиран, за да стигнете до крайната точка възможно най-бързо.
ДОКОЛКО АКТУАЛНА Е ПОКАЗАНАТА ИНФОРМАЦИЯТА?
Информацията за пътната обстановка се извлича на живо. Вашият маршрут непрекъснато ще се адаптира към актуализациите.
Ако обаче връзката се разпадне, картата ще съхранява най-новата актуализация, докато не успее да се свърже отново.
ТОЧКИ НА ИНТЕРЕС
КАКВИ СА МОИТЕ (ЛИЧНИ) ТОЧКИ НА ИНТЕРЕС?
Има около 50 милиона запазени местоположения, които са лесно достъпни директно от колата, без да се налага да правите самостоятелно проучване.
Така можете лесно да търсите близки точки на интерес (напр. ресторанти, бензиностанции, супермаркети) и да ги включите в маршрута си.
Независимо дали опознавате нова област или проучвате добре позната, тази функция ще улесни живота Ви.
МОГА ЛИ ДА ЗАПАЗЯ СВОЯ ТОЧКА НА ИНТЕРЕС (POI)?
Можете да запазите свои POI в информационно-развлекателната система, като ги добавите към адресната си книга. За тази цел изберете:
- Map >
- Destination >
- Address book >
- Add New >
- Street Address >
- Ok.
Можете да отворите адресната книга и от началната си страница, където се намират Вашите запазени POI.
АКТУАЛИЗИРАНЕ НА КАРТАТА
КАК ДА АКТУАЛИЗИРАМ МОИТЕ КАРТИ?
Ако Вашият автомобил е съвместим с NissanConnect Services, отворете тази връзка, за да изтеглите актуализацията на картата.
Ако не e, натиснете тази връзка и прегледайте страницата, за да разберете коя информационно-развлекателната система е монтирана в автомобила и коя актуализация на картата да изтеглите.
ЩЕ СЕ АКТУАЛИЗИРАТ ЛИ АВТОМАТИЧНО КАРТИТЕ В МОЯ АВТОМОБИЛ?
Да, Вашата карта ще се актуализира автоматично, ако е избран „Favourite Region“. Ще бъдете подканени с известие на екрана. Не забравяйте да приемете актуализацията, за да поддържате картата си в актуално състояние.
КАК ЩЕ БЪДА УВЕДОМЕН/А ЗА АКТУАЛИЗАЦИИТЕ НА КАРТИТЕ?
Когато е налична нова актуализация на картата, ще получите изскачащо съобщение на екрана на информационно-развлекателната система в автомобила, при условие че Вашият любим регион е зададен.
ИЗПРАЩАНЕ НА ДЕСТИНАЦИЯТА ДО КОЛАТА
КАКВИ СА ПРЕДИМСТВАТА НА ФУНКЦИЯТА ЗА ИЗПРАЩАНЕ НА ДЕСТИНАЦИЯТА ДО КОЛАТА?
Можете да използвате функцията „Destination Send-to-Car“ винаги, когато се налага предварително да подготвите маршрута си.
Отворете приложението NissanConnect Services и потърсете съответната дестинация от страницата за навигация. Можете да изпратите този адрес до Вашия Nissan отвсякъде. След като влезете в колата, можете да приемете маршрута, да редактирате маршрута, за да добавите междинна точка или да го отмените, ако промените решението си.
КАКВО ДА НАПРАВЯ, КОГАТО ДЕСТИНАЦИЯТА Е ПОКАЗАНА В ИНФОРМАЦИОННО-РАЗВЛЕКАТЕЛНАТА СИСТЕМА НА АВТОМОБИЛА?
Когато Вашата дестинация се появи на централния екран на автомобила, можете да изберете:
- Go Here: за да заредите адреса в колата си.
- Save: за да запазите адреса за по-късна дата.
- Discard: за да премахнете получената информация.
КАК ДА ТЪРСЯ ДЕСТИНАЦИЯ ОТ ПРИЛОЖЕНИЕТО NISSANCONNECT SERVICES И ДА Я ИЗПРАТЯ ДО МОЯ АВТОМОБИЛ?
От приложението NissanConnect Services изберете иконата Карта от лентата с менюта. След това ще се появят местоположението на автомобила и лентата за търсене.
Кликнете върху лентата за търсене, за да намерите адреса, до който искате да стигнете, и изберете бутона „directions“. След това ще се покажат маршрутът и бутона „send to vehicle“. Натиснете този бутон. Когато дестинацията бъде изпратена до автомобила, като потвърждение ще получите изскачащо съобщение на телефона си.
ТРЯБВА ЛИ ДА ИМАМ ПРИЛОЖЕНИЕТО DOOR-TO-DOOR, ЗА ДА ИЗПОЛЗВАМ ТАЗИ ФУНКЦИЯ?
Не, можете да използвате функцията за изпращане на дестинацията до колата, без да изтегляте приложението Door-to-Door.
Ако Вашият автомобил е оборудван с NissanConnect Services, тази функция е напълно интегрирана с приложението NissanConnect Services. Проверете Ръководството на собственика, за да разберете дали автомобилът е оборудван с NissanConnect Services.
ФУНКЦИЯ ЗА НАМИРАНЕ НА МОЯТА КОЛА
КАК РАБОТИ ФУНКЦИЯТА „MY CAR FINDER“?
Функцията „My Car Finder“ дава възможност да намерите текущото местоположение на Вашия автомобил, при условие че е в зона с добър обхват. Може да извлечете местоположението директно от приложението NissanConnect Services и дори да генерирате пешеходен маршрут, по който да стигнете до него.
КАК УСЛУГАТА „MY CAR FINDER“ ПОМАГА ДА НАМЕРЯ АВТОМОБИЛА СИ?
Можете да извлечете текущото местоположение на Вашия Nissan директно от приложението NissanConnect Services.
Просто отворете приложението кликнете върху раздела с картата в лентата с менюта – местоположението на Вашия автомобил ще се актуализира.
МЯСТОТО, КЪДЕТО Е ПАРКИРАН МОЯТ АВТОМОБИЛ, НЕ СЕ ПОКАЗВА ИЛИ СЕ ПОКАЗВА НЕПРАВИЛНО. ЗАЩО?
Обикновено това означава, че колата Ви е паркирана в гараж или в зона със слаб мрежов обхват. Това може да причини проблеми при споделянето и получаването на данни от Вашия автомобил. За да актуализирате данните, можете да натиснете и бутона „refresh“.
МОГА ЛИ ДА ДЕАКТИВИРАМ УСЛУГАТА „MY CAR FINDER“?
Намирането на местоположението на Вашия автомобил е неразделна част от свързаните услуги. Не можете да деактивирате тази услуга, без да деактивирате всички други свързани услуги.
КОЛКО ТОЧЕН Е ДИСПЛЕЯТ НА МЯСТОТО НА ПАРКИРАНЕ?
Мястото на паркиране се определя въз основа на GPS на автомобила. За да осигурите възможно най-точно определяне на местоположението на Вашия автомобил, той трябва да е в зона с добър обхват.
ЩЕ РАБОТИ ЛИ ТАЗИ УСЛУГА, ДОКАТО ШОФИРАМ?
Да, услугата работи непрекъснато, дори когато шофирате.
МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДРУГ ДА ВИДИ КЪДЕ СЪМ ПАРКИРАЛ/А?
Всеки, който знае Вашите данни за вход, има достъп до тази информация. Ако подозирате, че някой има достъп до данните за вход в профила Ви, променете паролата си при първа възможност.
БЕЗОПАСНОСТ И СЪСТОЯНИЕ НА АВТОМОБИЛА
АВАРИЙНА ПОМОЩ
КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ФУНКЦИЯТА „BREAKDOWN ASSISTANCE“?
Функцията „Breakdown Assistance“ дава възможност да се свържете с местната служба за пътна помощ в случай на повреда. Можете да я намерите по следния начин:
- Info >
- Nissan Connect Services >
- Обадете се на Nissan Assistance или ако автомобилът има екран за навигация, натиснете иконата Слушалки на екрана с картата.
ИНТЕЛИГЕНТНИ СИГНАЛИ
КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВАТ ИНТЕЛИГЕНТНИТЕ СИГНАЛИ?
Услугата „Monitoring Alert“ дава възможност да задавате изпращане на сигнали, които да Ви уведомяват, когато съответните условия са изпълнени. Има три вида сигнали:
- Speed Alert: Уведомява Ви при превишаване на зададеното ограничение на скоростта. (може да имате до зададени 3 сигнала за скорост)
- Time (Curfew) Alert: Уведомява Ви, ако автомобилът се използва извън разрешен период от време. (може да имате 1 зададен сигнал за час)
- Area Alert: Уведомява Ви, ако автомобилът излезе или влезе в определена зона. (може да имате до зададени 3 сигнала за зона)
КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА СИГНАЛЪТ ЗА ЗОНА?
Функцията „Zone Alert“ дава възможност да настроите сигнал за геозониране.
Можете да дефинирате географска област в приложението NissanConnect Services.
Можете да изберете да получавате сигнали всеки път, когато:
- колата Ви излезе от тази зона; или
- колата Ви влезе в тази зона.
КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА СИГНАЛЪТ ЗА СКОРОСТ?
Функцията „Speed Alert“ в раздела „Monitoring Alerts“ дава възможност да зададете до три тавана на скоростта. Когато автомобилът превиши тези скорости, ще получите предупредително известие в приложението NissanConnect Services и в информационно-развлекателната система.
СИГНАЛЪТ (ЗА ВРЕМЕ, СКОРОСТ И ДР.) ЩЕ АКТИВИРА ЛИ ПРОМЕНИ В АВТОМОБИЛА И/ИЛИ НАЧИНА НА УПРАВЛЕНИЕ?
Сигналите не променят нищо физическо в автомобила.
Когато зададените стойности за сигнала излязат извън диапазона, ще бъде изпратено известие до екрана на информационно-развлекателната система на автомобила и до приложението NissanConnect Services.
МОГА ЛИ ДА НАСТРОЯ ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН СИГНАЛ ЗА МОНИТОРИНГ
- Speed Alert: може да имате до зададени 3 сигнала за скорост.
- Time (Curfew) Alert: може да имате 1 зададен сигнал за час.
- Area Alert: може да имате до зададени 3 сигнала за зона.
КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА СИГНАЛЪТ ЗА ЧАС?
Функцията „Time Alert“ дава възможност да зададете период, в който колата Ви може да се използва.
Ако колата се използва извън този период, ще получите сигнал чрез приложението NissanConnect Services, както и на екрана на информационно-развлекателната система, който Ви уведомява, че периодът е нарушен.
КАК ДА ДЕАКТИВИРАМ СИГНАЛА?
Можете да получите достъп до всичките си сигнали от началната страница на приложението.
Ще видите списък с всички текущи сигнали.
Можете да изберете временно да деактивирате сигнала или да го изтриете за постоянно.
КОЛКО ВРЕМЕ ОТНЕМА АКТИВИРАНЕТО НА СИГНАЛА В АВТОМОБИЛА?
В зависимост от мрежовия обхват можете да очаквате сигналите за час и скорост да се активират в рамките на няколко секунди. Сигналът за зона ще се активира, след като сте в ограничената зона в продължение на 2 минути.
КАК ДА НАСТРОЯ СИГНАЛ ОТ ПРИЛОЖЕНИЕТО?
Можете да настроите сигнал, като отворите приложението NissanConnect и изберете:
- Monitoring >
- Add Monitoring >
- Add Alert >
- Add name and icon >
- Save.
ОТЧЕТ ЗА СЪСТОЯНИЕТО НА АВТОМОБИЛА
КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ОТЧЕТЪТ ЗА СЪСТОЯНИЕТО НА АВТОМОБИЛА В ПРИЛОЖЕНИЕТО NISSANCONNECT SERVICES?
Приложението NissanConnect Services дава възможност да проверите състоянието на Вашия автомобил, когато пожелаете. Можете да отворите този отчет от началната страница на приложението, като кликнете върху „Vehicle Health“.
Можете например да проверите налягането в гумите на автомобила или състоянието на двигателя. Ако възникне проблем, приложението ще Ви упъти как да намерите необходимата информация.
В ПРИЛОЖЕНИЕТО Е СЪОБЩЕН ПРОБЛЕМ СЪС СЪСТОЯНИЕТО НА АВТОМОБИЛА. КАКВО ДА НАПРАВЯ? В МОМЕНТА НЕ СА ПОКАЗАНИ ПРОБЛЕМИ СЪС СЪСТОЯНИЕТО
Ако в приложението или автомобила е показана неизправност, следвайте предложените решения. Винаги можете да се свържете с Вашия предпочитан дилър на Nissan за по-задълбочена диагностика и поддръжка.
КОЛКО ЧЕСТО СЕ АКТУАЛИЗИРА ОТЧЕТЪТ ЗА СЪСТОЯНИЕТО НА МОЯ АВТОМОБИЛ?
Отчетът за състоянието на автомобила Ви се актуализира в приложението, докато шофирате или след последното Ви пътуване.
УДОБСТВО И КОМФОРТ
КЛАКСОН И ФАРОВЕ С ДИСТАНЦИОННО УПРАВЛЕНИЕ
КАК РАБОТИ ФУНКЦИЯТА „REMOTE HORN & LIGHTS“?
Функцията „Remote Horn & Lights“ активира клаксона и фаровете на Вашия автомобил. Имайте предвид, че за да се активира тази функция, ключът за запалване трябва да е в изключено положение (това се разбира, ако нито една от светлините в автомобила не свети) и колата трябва да бъде заключена. Освен това се уверете, че автомобилът е в зона с добър обхват.
РАБОТИ ЛИ ФУНКЦИЯТА „REMOTE HORN & LIGHTS“, ДОКАТО ШОФИРАМ?
Функцията „Remote Horn & Lights“ не работи, докато шофирате.
МОЖЕ ЛИ КЛАКСОНЪТ И ФАРОВЕТЕ ДА СЕ АКТИВИРАТ ОТДЕЛНО?
Услугите „Remote Horn & Lights“ дава възможност:
- да активирате фаровете отделно;
- заедно да активирате клаксона и фаровете.
Не можете да активирате клаксона самостоятелно.
КОЛКО ВРЕМЕ ОТНЕМА ДА СЕ АКТИВИРА ФУНКЦИЯТА „REMOTE HORN & LIGHTS“?
Времето за активиране на клаксона и фаровете зависи от мрежовия обхват на автомобила, но обикновено можете да очаквате да се активира в рамките на 30 секунди.
ДИСТАНЦИОННО ЗАКЛЮЧВАНЕ И ОТКЛЮЧВАНЕ НА ВРАТИТЕ
КАК РАБОТИ УСЛУГАТА „REMOTE DOOR LOCK & UNLOCK“?
Тази функция дава възможност да заключвате и отключвате колата си и Ви уведомява дали автомобилът е заключен или отключен.
КАК ДА НАСТРОЯ 4-ЦИФРЕН ЗАЩИТЕН КОД?
Можете да зададете защитен код в приложението, като изберете Profile > Vehicle Data > New Security Code и следвате инструкциите. Ще трябва да сте в колата, за да изпълните този процес.
Друга възможност е да изберете бутон за заключване или отключване на началния екран, а след това да кликнете върху бутона „Create/reset security code“ и да следвате инструкциите. Ще трябва да сте в колата, за да изпълните този процес.
КОЛКО ДАЛЕЧ МОГА ДА СЪМ ОТ АВТОМОБИЛА, ЗА ДА ИЗПОЛЗВАМ ФУНКЦИЯТА ЗА ДИСТАНЦИОННО ЗАКЛЮЧВАНЕ И ОТКЛЮЧВАНЕ?
Можете да използвате функцията „Remote Door Lock & Unlock“ отвсякъде. За да работи функцията оптимално, автомобилът трябва да е в зона с добър обхват.
КОЛКО ВРЕМЕ ОТНЕМА, ЗА ДА СЕ ЗАКЛЮЧАТ ВРАТИТЕ?
Командата за дистанционно отключване/заключване на вратите се изпълнява в рамките на 30 секунди. За да работи функцията оптимално, автомобилът трябва да е в зона с добър обхват.
ЗАЩО ПОЛУЧАВАМ ГРЕШКА ПРИ ОПИТ ДА ЗАКЛЮЧА ИЛИ ОТКЛЮЧА МОЯ АВТОМОБИЛ?
Първо се уверете, че сте задали защитен код по време на процеса за настройка. Уверете се, че автомобилът е в зона с добър обхват. Уверете се, че автомобилът вече не е заключен/отключен. След като автомобилът се отключи, ако вратата не бъде отворена в рамките на 30 секунди, колата ще се заключи автоматично.
ДИСТАНЦИОННО УПРАВЛЕНИЕ НА КЛИМАТИКА
КАК ДА НАСТРОЯ ТАЙМЕРА НА КЛИМАТИКА?
Таймерът на климатика се настройва в няколко стъпки, които са посочено в Ръководството на собственика и в Краткото ръководство.
Имайте предвид, че тази функция е налична в модели LEAF, произведени след май 2019 г., и може да се активира само в автомобила, а не от приложението NissanConnect Services.
КАК РАБОТИ ДИСТАНЦИОННОТО УПРАВЛЕНИЕ НА КЛИМАТИКА?
Функцията „Remote Climate Control“ дава възможност предварително да затоплите или охладите Вашия Nissan EV преди следващото си пътуване.
КОЛКО ВРЕМЕ ОТНЕМА?
Времето за активиране на функцията „Remote Climate Control“ зависи от мрежовия обхват на автомобила, но обикновено можете да очаквате да се активира в рамките на минута.
КАКВО Е МАКСИМАЛНОТО РАЗСТОЯНИЕ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА ДИСТАНЦИОННОТО УПРАВЛЕНИЕ НА КЛИМАТИКА?
Можете да използвате функцията „Remote Climate Control“ отвсякъде. За да работи функцията оптимално, автомобилът трябва да е в зона с добър обхват.
ЗАЩО ПОЛУЧАВАМ ГРЕШКА ПРИ ИЗПОЛЗВАНЕ НА ДИСТАНЦИОННОТО УПРАВЛЕНИЕ НА ТЕМПЕРАТУРАТА?
Първо проверете дали климатикът вече не е включен. Автомобилът може да е в зона със слаб обхват. За да работи функцията оптимално, автомобилът трябва да е в зона с добър обхват.
Освен това се уверете, че автомобилът не се използва в момента – в противен случай няма да можете да използвате тази услуга.
ЗАРЕЖДАНЕ
ФУНКЦИЯ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА АКУМУЛАТОРА
КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ФУНКЦИЯТА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА БАТЕРИЯТА?
Функцията „Battery Manager“ дава достъп до информация за нивото на акумулатора, прогнозния диапазон, скоростта на зареждане и дава възможност дистанционно да стартирате зареждането на Вашия Nissan EV.
КАК ДА НАСТРОЯ ТАЙМЕРА ЗА ЗАРЕЖДАНЕ?
Таймерът за зареждане се настройва в няколко стъпки, които са посочено в Ръководството на собственика и в Краткото ръководство. Имайте предвид, че тази функция е налична в модели LEAF, произведени след май 2019 г., и може да се активира само в автомобила, а не от приложението NissanConnect Services.