NISSAN Политика за поверителност
В Nissan се ангажираме да защитаваме приоритетно поверителността ви - това означава, че ще се уверим, че всички лични данни, които ни предоставяте, като купувате нашите стоки и услуги, посещавате нашите уебсайтове и/или страниците ни в социалните медии, се използват само за целите, посочени в тази политика (наричана по-долу "Политика за поверителност") и в съответствие с приложимите закони за поверителност.
Целта на тази Политика за поверителност е да ви предоставим подробна информация за това как обработваме вашите лични данни, когато купувате нашите стоки или услуги, както и за вашите права за защита на личните ви данни. Настоящата Политика за поверителност се отнася и за всички, които посещават нашия уебсайт и страниците ни в социалните медии.
За целите на настоящата Политика за поверителност основното юридическо лице, отговорно за всички лични данни, които ни предоставяте (известно като "администратор на данни"), е[ "Grand Automotive Central Europe Kft. (1124 Budapest, Csörsz u. 49-51, e-mail: adatvedelem@nissan.hu“. Моля, имайте предвид, че вашите лични данни могат да бъдат обработвани и от Nissan Automotive Europe S.A.S., което действа и като администратор на данни. И двете структури на Nissan са посочени в тази Политика за поверителност като "Nissan", "нас" или "ние".
Моля, прочетете внимателно тази Политика за поверителност и ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с Nissan, като изпратите имейл на [ adatvedelem@nissan.hu].
1. КАКВИ ЛИЧНИ ДАННИ СЪБИРАМЕ?
Когато купувате нашите продукти и услуги, посещавате нашите уебсайтове и/или страниците ни в социалните медии, Nissan обработва вашите лични данни. Личните данни се отнасят до всяка информация, която може да бъде използвана за идентифицирането ви директно (като вашето име) или индиректно (като вашия клиентски номер).
Личните данни, които събираме, зависят от взаимодействието ни с вас и могат да включват (но не се ограничават до):
Видове данни |
Примери |
Данни за идентификация |
Име, фамилия, звание, адрес, имейл адрес, телефонен номер и т.н. |
Специална категория лични данни (само в много ограничени случаи) |
Медицински лични данни (които може да сте ни предоставили по време на оплакване или запитване) - Моля, имайте предвид, че такава специална категория лични данни се обработва само когато това е строго необходимо за предоставяне на услугата, която потребителят е поискал, и с неговото съгласие, или за спазване на законово или регулаторно задължение. Във всеки случай специалните категории лични данни никога няма да бъдат използвани за маркетингови цели. Ще предприемем подходящи мерки, за да осигурим адекватна защита на такива специални категории лични данни. |
Данни, свързани с вашите онлайн акаунти |
Горепосочените данни за идентификация и всички данни, свързани с вашия онлайн акаунт (напр. дата на създаване, конфигурирани настройки и др.). |
Данни за плащания и транзакции |
Начин на плащане, адрес за фактуриране и др. |
Данни за покупка и история на поръчките |
Данни, свързани с договори за услуги и продукти между Вас и Nissan, оторизиран дилър или сервиз или наш финансов партньор (като продължителност на договора и дата на падежа), номер на поръчката, данни, свързани с поръчаните продукти, сума на поръчката, час и дата на покупката/използването на нашите услуги, предоставена отстъпка, данни за услуги, предоставени от дружества от групата на Nissan и оторизирани дилъри, които сте получили или за които сте се регистрирали, данни за транзакции между Вас и Nissan или оторизиран дилър или сервиз; и т.н. |
Подробности, свързани с вашите гаранции/ застрахователни полици |
Данни, свързани с Вашия сервизен план, гаранция и удължена гаранция, информация за застрахователните полици, свързани с Вашия автомобил (като вид, ниво и период на покритие, които получаваме от застрахователни компании или брокери), и др. |
Данни, свързани с взаимодействието ви с Nissan |
Данни, отнасящи се до следпродажбени услуги и/или други съответни услуги, включително нашето обслужване на клиенти, гласови записи от разговори между Вас и Nissan и Вас и Дилъра, записи от чат на живо и др. |
Данни, свързани с идентификацията на вашия автомобил |
Модел на превозното средство, регистрация, регистрационен номер, идентификационен номер на превозното средство (VIN), напомняния за обслужване и гаранционна информация и др. |
Използване на превозното средство |
Пробег, пътуване, използване на мултимедия и др. |
Данни, свързани със свързани услуги |
Данни за геолокация (когато сте разрешили достъп до тях), данни, позволяващи управление на превозното средство (като например заключване/отключване на врати, активиране на фарове или клаксон и т.н.), данни, свързани с акумулатора (състояние на заряда на акумулатора, програмиране на заряда), предварително загряване или охлаждане на превозното средство), данни, свързани с режима на шофиране (като например използване на системите за управление, ускоряване, спиране) или с предоставянето на свързани услуги или бордови приложения и др. |
Данни, свързани с маркетингови програми |
Лоялност, директен маркетинг, пазарни проучвания или проучвания (като например предпочитанията ви за автомобил). Когато действате от името на фирма, данни, свързани с телемаркетинг на фирми. |
Данни за свързване и сърфиране |
Дата и час на свързване, IP адрес, тип на браузъра, език на браузъра, използвани устройства, дневници на събитията и всякакви данни, свързани с използването на нашите уебсайтове, GPS местоположение (когато сте разрешили достъп до него) и др. |
Бисквитки |
Настоящата Политика за поверителност не обхваща използването на бисквитки. За повече информация относно използването на "бисквитки" или за да промените предпочитанията си по отношение на такива "бисквитки", моля, посетете нашата Политика за използване на "бисквитки" тук:https://www.nissan.bg/legal/cookies.html |
Моля, обърнете внимание, че продуктите и услугите, които предлагаме, са предназначени предимно за възрастни. Поради това не извършваме специфична обработка на лични данни на непълнолетни лица.
Всички лични данни, с които разполагаме, се събират за целите, посочени в Раздел 2. Някои лични данни могат да бъдат задължителни или незадължителни, в зависимост от Вашето искане или използването на нашите продукти/услуги. Задължителните данни ще бъдат отбелязани като такива в момента на събирането им. Ако откажете да предоставите задължителни данни, може да не сме в състояние да предоставим продуктите/услугите, които сте поискали.
Насърчаваме Ви да ни информирате за всякакви промени във Вашите лични данни, по-специално като упражнявате правата си, както е описано по-подробно в Раздел 5 от настоящата Политика за поверителност.
2.1 ЗАЩО СЪБИРАМЕ ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ?
Nissan обработва вашите лични данни за целите, изброени по-долу
2.1. УПРАВЛЕНИЕ НА ПРЕДВАРИТЕЛНИТЕ НИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ
Цели |
Примери за използване на лични данни |
Правни основания |
Предоставяне на информация, която може да сте поискали. (независимо дали от нас или от нашата оторизирана дилърска мрежа) (като част от управлението на взаимоотношенията с клиенти и потенциални клиенти) |
За да отговорим на Вашето запитване или да изпълним всички Ваши заявки за тестови пътувания, заявки за услуги, заявки за брошури или информация за конкретни автомобили, за да предадем заявката на съответния дилър. |
Тази обработка се основава на преддоговорните отношения, произтичащи от вашето искане, или на нашия легитимен интерес (да предоставяме качествени услуги). |
- УПРАВЛЕНИЕ НА НАШИТЕ ДОГОВОРНИ ОТНОШЕНИЯ
Цели |
Примери за използване на лични данни |
Правни основания |
Създаване и управление на акаунта ви (като част от управлението на взаимоотношенията с клиенти и потенциални клиенти и предоставянето на свързани услуги и предоставянето на онлайн услуги на уебсайта на Nissan) |
За да създадете профила си, за да можете да влезете в нашите уебсайтове/приложения, за да можете да проследите текущата си поръчка и да получите достъп до историята на поръчките си, за да можете да актуализирате профила си. |
Тази обработка се основава на изпълнението на договора, който сте сключили с нас. |
Управление на поръчките за превозни средства (като част от управлението на взаимоотношенията с клиентите) |
За да обработим вашата поръчка и доставка, да управляваме фактурирането и плащанията, да управляваме взаимоотношенията с клиентите, ремонтите, гаранциите и всякаква друга съответна помощ, като ви изпращаме информация, като например информация за вашата съществуваща гаранция или удължаване на гаранцията. |
Тази обработка се основава на изпълнението на договора, който сте сключили с нас. |
Предоставяне на свързани услуги и приложения за подпомагане на шофирането на борда на автомобила (като част от предоставянето на свързани услуги) |
За да ви предоставяме услуги като предварителни съобщения, екологично шофиране, помощ при паркиране, трафик в реално време, географско ограждане, функции за дистанционно управление, eCall и др. |
Тази обработка се основава на съгласие (напр., трафик в реално време поради обработката на данни за геолокация), изпълнение на договора, който сте сключили с нас (напр., асистент за паркиране), или на правно задължение (напр., eCall) |
Изпращане на подходяща информация за Вашия(те) автомобил(и) и нашите услуги (като част от управлението на взаимоотношенията с клиентите) |
За да ви изпращаме информация за актуализации на системата, напомняния за сервиз или техническо обслужване |
Това обработване се основава на нашите законови задължения (например, изпращане на информация за изтегляния от пазара на вашия автомобил), изпълнение на договор (например, изпращане на информация за съществуващото ви гаранционно споразумение с нас) или легитимен интерес (например, изпращане на информация за системни актуализации, напомняния за сервиз или техническо обслужване или следпродажбени услуги, като например информация за съществуващата ви гаранция или удължаване на гаранцията).
|
Управление на следпродажбеното обслужване
(като част от управлението на взаимоотношенията с клиентите) |
За да отговаряме на вашите въпроси, да разглеждаме вашите оплаквания, да обработваме възстановявания, да измерваме ефективността на нашите продажби и следпродажбени услуги. |
Тази обработка се основава на изпълнението на договора, който сте сключили с нас, или на нашия легитимен интерес (да гарантираме, че услугите, които предоставяме, отговарят на нашето качество и стандарти). |
Записи на разговорите с Nissan и дилърите на Nissan (като част от управлението на взаимоотношенията с клиентите) |
За да се гарантира качеството на повикванията и за целите на обучението |
Тази обработка се основава на нашия легитимен интерес (и този на дилъра на Nissan) за целите на качеството и обучението. |
Сигурност на превозното средство (като част от управлението на взаимоотношенията с клиентите и предоставянето на свързани услуги) |
Изтегляне на автомобили поради проблеми с качеството, гарантиране на киберсигурността на нашите системи |
Тази обработка се основава на нашите законови задължения или на нашия легитимен интерес (да ви предоставим защитени системи). |
Спазване на законови и регулаторни задължения (като част от управлението на взаимоотношенията с клиентите, предоставянето на свързани услуги, управлението на исканията на субектите на данни и управлението на искове и съдебни спорове) |
Да спазваме законови и регулаторни задължения, по-специално да спазваме разпоредбите относно счетоводството, eCall, интелигентните системи за подпомагане на скоростта и бордовия мониторинг на разхода на гориво, да обработваме вашите искания за упражняване на вашите права. |
Тази обработка се основава на нашите законови задължения. |
2.3. ПРОВЕЖДАНЕ НА АНАЛИЗ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО И СТАТИСТИКА
Цели |
Примери за използване на вашите лични данни |
Правни основания |
Научноизследователска и развойна дейност за нови продукти и услуги (като част от Advanced Analytics) |
Извършване на научноизследователска и развойна дейност въз основа на обратната връзка с клиентите. |
Това обработване се основава на нашия легитимен интерес (да подобрим нашите продукти и услуги). Когато е възможно, ще използваме анонимни или псевдонимизирани данни |
Обратна връзка и удовлетвореност на клиентите (като част от маркетинга) за клиенти и потенциални клиенти) |
За провеждане на проучвания на удовлетвореността (освен ако не възразите срещу такова обработване). |
Тази обработка се основава на нашия легитимен интерес (да подобрим нашите продукти и услуги). |
Измерване на ефективността на нашите реклами (включително ефективността на маркетинговите кампании). (като част от маркетинга за клиенти и потенциални клиенти и разширен анализ) |
Изготвяне на статистики, прилагане на маркетингова анализи |
Тази обработка се извършва въз основа на нашия легитимен интерес (за измерване на ефективността на нашите дейности) |
2.4. ДА ИЗВЪРШВАМЕ МАРКЕТИНГОВИТЕ СИ ДЕЙНОСТИ
Извършваме маркетингови дейности, които ни позволяват:
- да стартираме маркетингови кампании;
- да анализираме Вашите лични данни, за да разберем по-добре Вашите предпочитания и интереси и да Ви предложим по-адаптирани и персонализирани реклами или съдържание на нашите уебсайтове и приложения, както и в социалните медии.
Когато сте дали съгласието си да получавате директни маркетингови електронни съобщения от Nissan (като например имейл или SMS) (например при създаването на Вашия профил в Nissan или чрез специален формуляр), ние обработваме Вашите лични данни, за да Ви предоставим съдържание, съобразено с Вашите нужди. Използването на вашите лични данни ни позволява да знаем малко повече за вас и ни помага да ви насочваме персонализирани реклами. Можете да оттеглите съгласието си по всяко време, като използвате връзката за отписване в изпратените до вас съобщения, или като се свържете с нас на: (adatvedelem@nissan.hu)
- По-конкретно, ние:
- събираме и анализираме личните данни, които директно сте ни предоставили, за да изградим вътрешни профили за вашите интереси и предпочитания (напр. хибриден автомобил вместо дизелов, SUV вместо градски автомобил) и ги съхраняваме в нашата база данни;
- събираме и анализираме личните данни, предоставени от нашите бизнес партньори, за да обогатим Вашите профили (напр. възрастов диапазон, екологичен профил и др.);
- да ви изпращаме или показваме подходящи и персонализирани онлайн реклами в социалните медии (като Facebook или Instagram) въз основа на вашите профили.
- Определянето на Вашия профил ни позволява също така да не Ви изпращаме реклами или оферти, които не биха съответствали на Вашите интереси, както и да ограничим броя на представянията на една и съща реклама пред Вас;
- да поискаме от доставчиците на социални медии, като например Meta, да определят профили, подобни на Вашите, за да създадем "сходни" аудитории, на които ще се изпращат или показват подходящи и персонализирани онлайн реклами.
Никога не обработваме специална категория лични данни за маркетингови цели.
Моля, вижте по-долу правните основания, на които разчитаме, за да извършваме такива маркетингови дейности:
Цели |
Примери за ползване на личните ви данни |
Правно основание |
Управление на базата данни с клиенти/перспективи (като част от маркетинга) за клиенти и потенциални клиенти) |
Обогатяване и актуализиране на нашата база данни |
Тази обработка се основава на нашия легитимен интерес (да поддържаме актуална база данни с настоящи и потенциални клиенти). |
Маркетингови съобщения по електронна поща до настоящи клиенти или по телефон, по пощата или насочени към настоящи или потенциални клиенти (потенциални клиенти). (като част от маркетинга за потенциални клиенти и управление на събития) |
Изпращане на бюлетини, персонализирани съобщения, нови оферти за нов автомобил, провеждане на събития и комуникация във връзка със специални събития, организирани за клиенти или потенциални клиенти. |
Това обработване се основава на легитимния ни интерес да изпращаме съответни търговски съобщения на (i) настоящи клиенти за услуги или продукти, подобни на закупените преди това (по имейл, SMS, незабавни съобщения, например WhatsApp, текстови съобщения и т.н.) и (ii) на клиенти и потенциални клиенти (по телефона или по пощата). |
Маркетингови съобщения по имейл, насочени към потенциални клиенти (потенциални клиенти) (като част от маркетинга за потенциални клиенти и управление на събития) |
Изпращане на бюлетини, персонализирани съобщения, нови оферти за нов автомобил, провеждане на събития и комуникация във връзка със специални събития, организирани за потенциални клиенти. |
Тази обработка се основава на съгласието ви да получавате търговски съобщения (по имейл, SMS, незабавни съобщения, например WhatsApp, текстови съобщения и др.) |
Профилиране с цел подобряване на познанията ни за клиентите и пазара (като част от профилиране и прогнозен маркетинг/напреднал анализ и социални медии) |
Създаване на профили с помощта на инструменти за сегментиране и външни лични данни |
Тази обработка се основава на нашия законов интерес (да опознаем по-добре предпочитанията и интересите на нашите клиенти и потенциални клиенти). |
Показване на таргетирана реклама чрез нашите партньори в социалните медии и за разполагане на реклами въз основа на профилиране (като част от профилиране и прогнозен маркетинг/напреднал анализ и социални медии) |
Да ви показваме онлайн таргетирани реклами за нашите превозни средства, продукти и услуги в социалните медии или съответните уебсайтове |
Тази обработка се основава на нашия легитимен интерес (да ви предоставяме подходящо рекламно съдържание, когато има вероятност то да е подходящо за вас). |
Създаване на близки аудитории (като част от профилиране и прогнозен маркетинг/напреднал анализ и социални медии) |
Споделяне на личните ви данни със социални медии за идентифициране на профили, подобни на вашия. |
Това обработване се основава на нашия легитимен интерес (да идентифицираме потенциални клиенти, които вероятно ще се интересуват от нашите продукти и услуги). |
2.5. УПРАВЛЕНИЕ НА СПОРОВЕ И СЪДЕБНИ ДЕЛА
Цели |
Примери за използване на лични данни |
Правни основания |
Искове, съдебни спорове/предсъдебни производства, управление на спорове/разследвания (като част от управлението на съдебни спорове и искове) |
Управление на искове, съдебни/досъдебни производства и спорове от всички лица; управление на вътрешни разследвания, включително разследвания, свързани с одита и спазването на законодателството. |
Тази обработка се основава на нашия легитимен интерес (да защитим правата си в случай на съдебен спор). |
- КОЛКО ДЪЛГО СЪХРАНЯВАМЕ ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ?
Като общо правило ние се ангажираме да съхраняваме вашите лични данни само за времето, необходимо за постигане на преследваната цел, за удовлетворяване на вашите нужди или за изпълнение на нашите законови задължения.
При липса на приложими изключения ще запазим вашите лични данни:
- до изтриването на вашия акаунт или три (3) години след последната дейност във вашия акаунт;
- ако нямате акаунт, за срока на нашите търговски взаимоотношения.
В допълнение към това ще съхраняваме Вашите лични данни в продължение на три (3) години от края на нашите търговски взаимоотношения за лични данни, обработвани за маркетингови цели, пет (5) години от края на търговските взаимоотношения за лични данни, съхранявани за доказване на правни претенции, и десет (10) години от края на съответната финансова година за лични данни, съхранявани за счетоводни цели
Когато вече нямаме нужда да използваме Вашите лични данни, те се изтриват от нашите системи и записи или се анонимизират, така че да не можем повече да Ви идентифицираме. Възможно е обаче да се наложи да архивираме някои от Вашите лични данни, за да можем да отговорим на евентуални съдебни производства в рамките на давностните срокове, предвидени в приложимото законодателство.
4. С КОГО СПОДЕЛЯМЕ ВАШИТЕ ДАННИ?
Споделяме Вашите лични данни с нашите партньори и/или доставчици на услуги, за да Ви предоставим услугите, както и за да ги подобряваме непрекъснато. Уверяваме се, че те са също толкова ангажирани, колкото и ние, със защитата на Вашите лични данни и информация.
4.1 Дилъри
Нашите дилъри използват Вашите лични данни, за да Ви предоставят висококачествени услуги. Това включва обработка на специални заявки, персонализирани оферти и информиране за информация или новини.
В повечето случаи Nissan и дилърите ще обработват Вашите лични данни като "независими администратори на данни".
4.2. Социални медии
Споделяме вашите лични данни със социални медии (като Google и Meta) за маркетингови цели, както е описано в раздел 2.4. Nissan и Google или Meta се считат за "съвместни администратори" за такава обработка.
Например, когато посещавате нашата фен страница на Nissan във Facebook, Nissan и Facebook обработват съвместно Вашите лични данни (включително, но не само, Вашето потребителско име, всички коментари, които публикувате, директните съобщения, които ни изпращате, и Вашите дейности (като например час и дата на Вашите публикации и "харесвания"), чрез услугите Facebook Insights).
Социалните медии са единствено отговорни за всяка по-нататъшна обработка на Вашите данни, без принос или влияние от страна на Nissan - моля, вижте политиката за поверителност на Facebook тук www.facebook.com/privacy или политиката за поверителност на Google тук https://policies.google.com/privacy, за описание на техните дейности по обработка и информация за Вашите права.
4.3. Доставчици на услуги
Ние споделяме Вашите лични данни с компании, които предоставят услуги от наше име или като "независими администратори на данни". Това включва:
Категория |
Услуги |
Предоставяне на услуги и продукти |
|
Анализ на резултатите и статистика |
|
Комуникации и маркетинг |
|
Гаранции
|
|
4.4. Корпоративни филиали
Може да споделяме информация с други компании на Nissan и да я прехвърляме на трета страна в случай на сливане, реорганизация или подобно събитие.
4.5. Съответствие и сигурност
Възможно е да се наложи да разкрием Вашите лични данни на публични и държавни органи по причини, свързани с националната сигурност, правоприлагането или други въпроси от обществено значение. По-специално, може да споделим Вашите лични данни на:
- полицията, структури за предотвратяване на измами и удостоверяване на самоличността, други правоприлагащи органи, правителствени и данъчни органи в Европейския съюз или в чужбина с цел разкриване, разследване и предотвратяване на престъпления (моля, имайте предвид, че агенциите за предотвратяване на измами могат също така да дадат възможност на правоприлагащите органи да получат достъп и да използват Вашите лични данни за разкриване, разследване и предотвратяване на престъпления);
- съдилищата в Европейския съюз или в чужбина, ако това е необходимо за спазване на законово изискване, за правораздаване, за защита на жизненоважни интереси и за защита на сигурността или целостта на нашите бизнес операции.
Когато това е разрешено от закона, ние ще ви информираме предварително за такова разкриване.
Можем също така да разкрием лична информация, ако добросъвестно преценим, че разкриването е необходимо за защита на нашите права, разрешаване на правен конфликт, прилагане на нашите условия, разследване на измами или защита на нашите потребители или инфраструктури.
6. ЩЕ БЪДАТ ЛИ ПРЕДАДЕНИ ЛИЧНИТЕ ВИ ДАННИ ИЗВЪН ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ?
Вашите лични данни могат в някои случаи да бъдат обработвани извън Европейския съюз (ЕС) / Европейското икономическо пространство (ЕИП) (т.е. държавите членки на Европейския съюз, включително Норвегия, Исландия, Швейцария и Лихтенщайн).
- По-специално, ние споделяме Вашите лични данни с няколко заинтересовани страни (като платформи на социални медии, разположени в САЩ, доставчици на услуги за фактуриране, разположени в Япония, или наши корпоративни филиали, разположени в много страни по света, включително Nissan Motor Company Limited в Япония) за целите, посочени в настоящата Политика.
- Моля, имайте предвид, че когато Вашите лични данни се прехвърлят в държава извън ЕС/ЕИП, която не гарантира ниво на защита на данните, равностойно на това в ЕС, такова прехвърляне или ще
- се основава на решение за адекватност (такъв е случаят с предаването на данни на Япония или наскоро на САЩ с приемането на Рамката за защита на личните данни) или;
- ще разчитаме на подходящи предпазни мерки, като например стандартни договорни клаузи, издадени от Европейската комисия, които се задължаваме да прилагаме всеки път, след като сме извършили оценка на вашите права на територията на третата държава и сме приложили всички съответни допълнителни мерки.
7. КАК NISSAN ЗАЩИТАВА ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ?
Искаме да сме сигурни, че Вашите лични данни се съхраняват и обработват по сигурен начин. Въвели сме технически и организационни мерки, за да защитим Вашите лични данни, по-специално срещу потенциални нарушения на сигурността на данните, които могат да доведат до случайно или незаконно унищожаване, загуба, промяна, неоторизиран достъп или разкриване на Вашите лични данни. Тези мерки ще гарантират ниво на сигурност, съобразено с данните, и ще вземат предвид съвременните постижения и разходите за прилагане във връзка с рисковете и естеството на данните, които трябва да бъдат защитени.
Гарантираме, че всички членове на нашия персонал и всяко друго лице, което обработва Вашите лични данни, ще спазват вътрешните правила и процедури, свързани с обработката на лични данни, включително техническите и организационните мерки за сигурност, въведени за защита на Вашите лични данни.
8. КАКВИ СА ВАШИТЕ ПРАВА?
Имате различни права във връзка с личните данни, които съхраняваме за вас.
- Право на възражение
Това право Ви дава възможност да възразите срещу обработването на Вашите лични данни от наша страна. Ако възразите, ние ще спрем да използваме данните Ви, освен ако не докажем убедителни законни основания (които имат предимство пред Вашите интереси) или ако използването на данните Ви е необходимо за установяването, упражняването или защитата на правни претенции. Освен това имате дискреционно право да възразите срещу директния маркетинг по всяко време (вж. раздел 8 по-долу).
- Право на оттегляне на съгласието
Когато сме получили вашето разрешение да обработваме личните ви данни за определени дейности, можете да оттеглите това съгласие по всяко време. Ако ни помолите за това, ние ще спрем да използваме данните ви, освен ако не преценим, че има алтернативна правна причина, която оправдава продължаването на обработката на данните ви за тази цел, като в този случай ще ви уведомим.
- Право на достъп до вашите данни
Можете да ни поискате копие от информацията, която съхраняваме за вас, по всяко време. Ние ще отговорим на искането ви в рамките на един месец. При необходимост този срок може да бъде удължен с още два месеца, като се вземат предвид сложността и броят на исканията. Можем да поискаме доказателство за самоличност, за да проверим искането ви. Ако поискате от нас допълнителни копия на тази информация, можем да ви начислим разумни административни разходи. Когато имаме законово право да го направим, можем да откажем искането ви. Ако откажем искането ви, винаги ще ви съобщим причините за това.
- Право на изтриване
Имате право да поискате да "изтрием" личните ви данни при определени обстоятелства. Имаме право да откажем да изпълним искането ви за изтриване само при ограничени обстоятелства и винаги ще ви съобщим причината за това.
- Право на ограничаване на обработката
Имате право да поискате от нас да ограничим обработката на личните ви данни при определени обстоятелства, например ако оспорвате точността на личните данни, които съхраняваме за вас, или възразявате срещу обработката на личните ви данни от наша страна за нашите легитимни интереси. Ако сме споделили Ваши лични данни с трети страни, ще ги уведомим за ограниченото обработване, освен ако това е невъзможно или е свързано с непропорционални усилия. Разбира се, ще ви уведомим преди да отменим каквото и да е ограничение на обработката на личните ви данни.
- Право на коригиране
Имате право да поискате от нас да коригираме всички неточни или непълни лични данни, които съхраняваме за вас. Ако сме споделили тези лични данни с трети страни, ние ще ги уведомим за коригирането, освен ако това е невъзможно или изисква непропорционални усилия. Можете също така да поискате подробна информация за третите страни, на които сме разкрили неточните или непълните лични данни. Когато смятаме, че е разумно да не изпълним искането ви, ще обясним причините за това решение.
- Право на преносимост
Имате право да поискате да получите данните си в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат и да поискате да предадем тези лични данни на трета страна, действаща като администратор на данни.
- Право на съобщаване на вашите "последни желания и инструкции"
Ако пребивавате във Франция, можете да съобщите своите "последни желания и инструкции", които да бъдат приложени към личните ви данни в случай на смърт (например тяхното изтриване или прехвърляне на лице по ваш избор).
- Право на жалба
Също така имате право да подадете жалба до Комисия за защита на личните данни - Адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2, Електронна поща: kzld@cpdp.bg, Интернет страница: www.cpdp.bg. Препоръчваме ви първо да се свържете с нас, за да се опитаме заедно да разрешим проблема ви.
9. КАК ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС?
Ако имате някакви въпроси относно тази Политика за поверителност, включително правата Ви във връзка с Вашите лични данни, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти по имейл на адрес: adatvedelem@nissan.hu
Освен това можете да се свържете с нашето длъжностно лице по защита на данните по имейл на адрес: dpo@nissan-europe.com.
10. ИЗМЕНЕНИЕ НА НАСТОЯЩАТА ПОЛИТИКА
Можем да променяме тази политика от време на време. Ще ви информираме и/или ще поискаме вашето съгласие, когато това е необходимо или се изисква. Ето защо ви препоръчваме да се запознавате с тази политика всеки път, когато посещавате нашия уебсайт, за да прегледате последната версия.