• Отидете на заглавната страница

Кампания за отзоваване - еърбег Takata

Open/Close menu
  • Модели
  • Собственици
    • Услуги
    • Гаранции и застраховка
    • Поддръжка и сервиз
    • Пътна помощ
    • Сервизни кампании и отзоваване
    • Приложения NissanConnect
    • Системи NissanConnect в автомобила
  • Изживейте Nissan
    • Интелигентна мобилност
    • NISMO
    • Качество
    • История на Nissan
    • Електрически автомобили Nissan
  • Намерете дилър
  • Брошури
  • Промоционални оферти
  • Свържете се с нас
  • Заявка за сервиз
  • нови автомобили
  • предложения
Всички модели

Кампания Takata

  • Какъв е проблемът:
  • Какво трябва да направя?
  • Какво правят от Nissan, за да помогнат на засегнатите клиенти?

Какъв е проблемът:

Компанията Takata, която снабдява Nissan с въздушни възглавници е предупредила, че с времето пиропатроните им могат да дефектират. В случай на пътен инцидент, въздушните възглавници могат да се надуят с такава сила, че да разпръснат части от пиропатроните в цялото купе. Тези метални частици могат сериозно да наранят вас или вашите спътници.


Какво трябва да направя?

Действайте веднага, не отлагайте. Ако проблемът не е бил вече остранен, моля свържете се с дилър на Nissan и проверете чрез номера на шасито (VIN) дали автомобилът ви е засегнат от тази кампания. Списък със засегнатите автомобили по дати на производство може да откриете по-долу.

Модел  от дата
 до дата   
Note
30/08/2005
19/07/2013
Almera
22/05/2001
25/12/2008
Tiida 13/11/2007 01/08/2014
Almera Tino 22/08/2001 21/11/2005
Teana 05/04/2004 01/11/2007
Maxima QX 03/07/2000 11/06/2003
X-trail 02/07/2001 28/11/2008
Pickup Navara 24/04/2001 25/12/2003
Patrol 19/02/2001 24/12/2008
Terrano 06/01/2003 28/11/2006
Pathfinder 19/07/2001 09/07/2004

Как да намеря номера на шасито (VIN)?

Номерът на шасито (VIN) се намира в долната част на челното стъкло от страната за водача. Може да го откриете и в сервизната книжка на вашия автомобил. Обикновено този номер се състои от 17 символа - комбинация от латински букви и цифри.


Какво правят от Nissan, за да помогнат на засегнатите клиенти?

Следвайки стандартната процедура на Nissan за отзоваване на автомобили ние:

  • Ще се свържем с всички засегнати клиенти, на които разолагаме с актуални комнтакти.
  • Ще организираме посещение в наш оторизиран сервиз за безплатна смяна на засегнатия пиропатрон/и.
намерете дилър
  1. Nissan България
  2. собственици
  3. Сервизни кампании и отзоваване
  4. Кампания за отзоваване - еърбег Takata

Toggle Гама Nissan menu Гама Nissan

  • Всички превозни средства
  • Информация на етикета на гумите
  • Nissan мрежа
  • Намерете дилър

Toggle Научете повече menu Научете повече


  • Брошура

  • Запазете час за тестово шофиране

  • Промоционални оферти

  • WLTP - нов метод за измерване на емисиите и разхода на гориво

  • Защита на личните данни (GDPR)

Toggle Обслужване на клиенти menu Обслужване на клиенти

  • Свържете се с нас
  • Национален телефон 0700 16 616

Toggle Nissan в социалните мрежи menu Nissan в социалните мрежи

  • facebook
  • twitter
  • youtube
  • Глобален сайт
  • Условия за ползване
  • Поверителност
  • Бисквитки

© Nissan Master 2023