• Отидете на заглавната страница

FAQs to Help and Support

Open Menu
  • Модели
  • Покупка на нов автомобил
    • Промоционални оферти
    • Промоции електрически автомобили
    • Брошури
    • Запазете час за тестово шофиране
    • Намерете дилър
  • Електрифицирани предложения
    • Електрически автомобили
    • 100% електрически автомобили
    • e-POWER
    • Мек хибрид
    • e-4ORCE
  • Собственици
    • Системи NissanConnect в автомобила
    • Ръководства за експлоатация
    • Заявка за сервиз
    • Услуги
    • Поддръжка и сервиз
    • Гаранции и застраховка
    • Сервизни кампании и отзоваване
    • Пътна помощ
    • Приложение NissanConnect Services
    • Свързаност
    • Намерете дилър
  • Открийте Nissan
    • История на Nissan
    • 90 години Nissan
    • Интелигентна мобилност
    • Електрически автомобили Nissan
    • Качество
    • Гаранции
    • Услуги
    • Системи NissanConnect в автомобила
    • Как да свържете NissanConnect
    • Приложения Nissan
  • Намерете дилър
  • Брошури
  • Промоционални оферти
  • Промоции електрически автомобили
  • Промоции аксесоари
  • Свържете се с нас
  • Заявка за сервиз
  • нови автомобили
  • предложения
juke2024
New Micra
all new nissan leaf
Всички модели

Често задавани въпроси за помощ и поддръжка


ДАННИ ОТ СВЪРЗАНО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО

Право на изтегляне

Право на изтегляне

Право на изтегляне

Има ли стъпка по стъпка процес за получаване на данните от моето превозно средство?

Да, процесът е следният:

  1. Проверете дали вашето превозно средство е допустимо
    Допустимостта зависи от модела, оборудването и годината на производство на вашето превозно средство. Някои по-стари модели на Nissan може да не събират или съхраняват свързани данни.

  2. Уверете се, че превозното средство е свързано
    Трябва да сте свързани с превозното средство чрез приложението NissanConnect Services. Ако все още не сте го направили, можете да изтеглите приложението и да свържете превозното средство тук.
    Свързването е необходимо за идентификация и удостоверяване на потребителя.

  3. Изпратете заявката си
    Попълнете този формуляр, като използвате същия имейл адрес, който използвате в приложението NissanConnect Services. След подаване ще получите линк за изтегляне в рамките на 4 седмици.

От кои превозни средства мога да изтегля данни за свързаното използване?

Можете да изтеглите данни за свързаното използване от следните автомобили Nissan, стига те да са произведени от датите, посочени по-долу:

  • Nissan LEAF – от май 2019 г.
  • Nissan NAVARA – от юли 2019 г.
  • Nissan JUKE – от ноември 2019 г.
  • Nissan QASHQAI – от юли 2021 г.
  • Nissan ARIYA – от юли 2022 г.
  • Nissan X-TRAIL – от септември 2022 г.

За достъп и изтегляне на вашите свързани данни за използване, вашият автомобил също трябва да бъде сдвоен с приложението NissanConnect Services.

Кои потребители могат да изтеглят данните за свързаното си превозно средство?

Само потребители, които са се регистрирали в приложението NissanConnect Services и са приели Споразумението за използване на данни на стартовия екран на автомобила си, могат да изтеглят данните за свързания автомобил. Ако споразумението не е прието, автомобилът остава в режим на поверителност и не се събират данни.

Трети страни също могат да получат достъп до данните, ако са упълномощени от потребителя.

В кои държави потребителите имат достъп до данните за свързаното си превозно средство?

В момента данните могат да се събират в 27-те държави, които са членки на Европейския съюз (ЕС), където се предоставят услугите на Nissan Connect. 

Заявка за достъп до данни

Заявка за достъп до данни

Заявка за достъп до данни

Защо трябва да предоставям номера на мобилния си телефон за достъп до данните на свързания автомобил?

За да получите достъп до изтеглянето, ще ви изпратим известие със защитена връзка. От съображения за сигурност ще ви изпратим еднократна парола чрез SMS. След като въведете еднократната парола в предоставеното поле, ще можете да изтеглите данните си. Това помага да се гарантира, че само оторизирани потребители имат достъп до съдържанието.

Как мога да споделя данните за свързаното си превозно средство с трета страна?

Ако желаете да споделите данните от свързания си автомобил с трета страна, моля, попълнете задължителните полета във формуляра „Заявка за данни“, включително:

  • вашето съгласие за споделяне на данни,
  • името на третата страна,
  • телефонния номер на третата страна (за потвърждение на самоличността),
  • имейл адреса на третата страна (за изпращане на линк за изтегляне).

Номер на акаунт или превозно средство (незадължително – само за справка на третата страна).

Използваме двуфакторна автентикация (2FA), за да защитим вашите изтегляния.

От съображения за сигурност третата страна ще бъде помолена да поиска еднократна парола (OTP), която ще бъде изпратена на мобилния ѝ телефон чрез SMS. Третата страна трябва да регистрира своя телефонен номер чрез нашия инструмент за самообслужване в потребителския интерфейс (UI), преди да получи OTP.

Третата страна, получаваща данните, трябва да приеме Общите условия за споделяне на данни съгласно Акта за данни на ЕС.

Колко време ще отнеме обработката на заявката ми?

След като подадете заявката, Nissan ще я обработи без неоправдано забавяне. Моля, имайте предвид, че обработката може да отнеме до 4 седмици. Ако не сте получили изтегляне на данните си след този срок, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка по EU Data Act. 

Моля, имайте предвид, че ако в един и същи ден бъдат подадени няколко заявки с припокриващи се дати, ще бъде обработена само последната заявка.

Използва ли се идентификация на водача, за да се определи кой има достъп до данните за свързаното превозно средство?

Да. За някои модели превозни средства е предвидена система, която позволява на лицата, които искат данни, да имат достъп само до собствените си данни за шофиране. Това се основава на последния потребител, който е влязъл в NissanConnect Services, преди двигателят на автомобила да бъде изключен.

Технически проблеми / Отстраняване на неизправности

Технически проблеми / Отстраняване на неизправности

Технически проблеми / Отстраняване на неизправности

Кога данните ще бъдат достъпни за изтегляне?

Ще ви предоставим данните, налични по време на обработката. Данните се актуализират на всеки 24 часа, но може да възникнат забавяния поради проблеми с комуникацията. Ако това се случи, данните обикновено ще бъдат налични на следващия ден.

Защо не получих никакви данни за изтегляне?

Има няколко причини, поради които може да не сте получили данни в отговор на вашето искане. За да защитим вашата поверителност и да гарантираме точността на информацията, ние проверяваме дали заявителят съвпада с шофьора през избрания период от време. Моля, прегледайте следните възможни причини:


Времева рамка или проблем с използването:

  • Избраната времева рамка не съответства на периода ви на собственост или използване.
  • Превозното средство не е управлявано през заявения период.
  • Превозното средство е било в режим на поверителност, така че не са били предавани данни.
  • Превозното средство е било в район с лошо клетъчно приемане, така че данните може да не са били записани.

Проблем с профила на шофьора:

  • Ако автомобилът е споделен и двигателят не е изключен между водачите, данните се свързват с последния потребител преди изключването на двигателя.
  • Ако по време на шофиране на автомобила е избран различен профил на водача, данните ще бъдат приписани на този профил. Превключването на потребителски профили по време на пътуване влиза в сила само след изключване на двигателя.

Проблеми със сдвояването на превозни средства и акаунта:

  • Имейл адресът, използван в заявката, не съвпада с този, свързан с вашия акаунт в Nissan Connected Services (NCS).
  • Свързаните услуги не са активирани или превозното средство не е сдвоено с вашия NCS акаунт през заявения период.
  • Вашият акаунт в NCS е изтрит – данните, свързани с него, вече не са налични.
    Ако автомобилът ви е бил повторно сдвоен със същия акаунт, данните от първото сдвояване може вече да не са достъпни.

Проблем с допустимостта на превозното средство:

  • Въведеният VIN беше неправилен. Моля, проверете отново и изпратете нова заявка.
  • Вашето превозно средство не се поддържа, тъй като е наследен модел, внесено превозно средство или превозно средство, произведено от партньор.
  • Свързаните услуги за вашия автомобил може да са изтекли. Моля, проверете списъка с отговарящи на условията превозни средства.
  • Конкретните искани данни не се поддържат за вашия автомобил (например данни за високоволтови батерии за неелектрическо превозно средство).

Проблем с ограниченията по държави:

  • Вашият акаунт в NCS е създаден в държава извън 27-те държави членки на ЕС (например Обединеното кралство, Норвегия, Швейцария). Понастоящем изтеглянето на данни е достъпно само за потребители от ЕС 27.
  • Превозните средства, внесени от държави извън 27-те държави-членки на ЕС, понастоящем не отговарят на условията за изтегляне на данни.

Проблем с времето:

  • Данните се актуализират на всеки 24 часа. Информацията, генерирана през последните 24 часа, може все още да не е налична.
  • Nissan може все още да обработва заявката ви. Моля, изчакайте до 4 седмици, преди да изпратите нова.

Как работи двуфакторното удостоверяване (2FA) за изтегляне на вашите данни?

Използваме двуфакторно удостоверяване (2FA), за да запазим вашите изтегляния защитени. Ето как работи:

1. Въведете данните си за вход:
Когато стартирате изтегляне, първо влезте с вашето потребителско име и парола.

2. Получаване на OTP (еднократна парола):

  • За заявители: Ако сте заявител, автоматично ще бъде изпратен еднократен код по SMS на телефонния номер, който сте предоставили при попълването на формуляра за заявка на уебсайта на Nissan.
  • За трети страни: Ако сте потребител на трета страна, ще трябва да регистрирате телефонния си номер с помощта на нашия инструмент за самообслужване в потребителския интерфейс, преди да получите своя OTP.

Тази допълнителна стъпка гарантира, че само оторизирани потребители имат сигурен достъп и изтегляне на данните, от които се нуждаят.

Какво трябва да направя, ако не получа еднократна парола?

Моля, проверете дали сте въвели правилния телефонен номер:

  • Ако сте заявител: към момента на искането
  • Ако сте трета страна: при искане на кода за потвърждение.

Ако номерът ви е правилен, но все още не сте получили еднократната парола (OTP) след 5–10 минути, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка на Data Act на.

Какво мога да направя, ако връзката за изтегляне на данни не работи?

Връзката за изтегляне е валидна само 7 дни. Ако връзката е изтекла, моля, изпратете нова заявка. Ако връзката не работи, но все още не е изтекла, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка на Data Act тук.

Тълкуване на данните

Тълкуване на данните

Тълкуване на данните

Какви данни за свързаното превозно средство са достъпни за изтегляне?

Можете да изтеглите част от данните, генерирани от вашето свързано превозно средство, включително данни за пътувания, производителност на превозното средство, състояние в превозното средство и информация за батерията и зареждането.


За подробен преглед на всички налични типове данни посетете Речника на данните.

Какъв е периодът на съхранение на данни за свързано превозно средство?

Nissan съхранява данните за свързаното превозно средство за ограничен период от време, както е посочено в Правилата и условията на NissanConnect (вижте Раздел 4.8 – Период на съхранение). Можете да поискате копие от данните за свързаното превозно средство, стига исканият срок да е в рамките на периода на съхранение и не по-рано от 12 септември 2025 г. (датата, на която влиза в сила Законодателният акт на ЕС за данните).

Как мога да интерпретирам данните от моето свързано превозно средство?

Вашите данни се показват в таблица с няколко колони:

  • Първата колона показва идентификационния номер на превозното средство (VIN)
  • Втората колона показва датата и часа (времеви печат)
  • Третата колона показва вашето потребителско име
  • Останалите колони показват различни видове данни и техните стойности, събрани от вашия автомобил

 

Идентификационен номер на превозното средство (VIN) Времеви печат Потребителски идентификатор Показана скорост  Обороти на двигателя  Настройка на скоростта за адаптивен автопилот
••••••••••••••• 2023-04-06T18:00:00Z XXXX 31.8 2304 0
••••••••••••••• 2023-04-06T18:00:00Z XXXX 0.0 2304 0
••••••••••••••• 2023-04-06T18:01:00Z XXXX 0.4 1536 0

 

За повече подробности относно всеки тип данни, включително описания и диапазони от стойности, посетете речника на данните.
Данните са точни към момента, в който са събрани и компилирани във файла за изтегляне. Данни, събрани преди по-малко от 24 часа, може да не бъдат включени.

Точни ли са данните, събрани от моето свързано превозно средство?

Данните се споделят точно както се събират. Точността на сензора обаче може да бъде засегната в тунели или зони с лош сигнал. В резултат на това събраните данни понякога могат да изглеждат необичайни или неправилни.

Защо данните се появяват в различни редове?

Времето за събиране на данни варира в зависимост от сензорите и затова не всички данни ще се показват в един и същи ред и може да се различават в различните категории. Някои функции и точки от данни са налични само за конкретни модели превозни средства.

Защо липсват данни и/или дублиращи се записи?

Някои данни, като сигнали или предупреждения, се записват само когато са изпълнени определени условия. В райони със слаби сигнали като тунели, сензорите могат да пропуснат данни или да съберат едни и същи данни повече от веднъж. Не е гарантирано, че всички данни ще бъдат записвани точно всеки път.

направете следващата стъпка

  • Запазете час за тестово шофиране
  • Промоционални оферти
  • Брошури
  • Намерете дилър

  1. Nissan България
  2. ДАННИ ОТ СВЪРЗАНО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО
  3. Nissan FAQs | FAQs to Help & Support

Toggle Гама Nissan menu Гама Nissan

  • Всички превозни средства
  • Информация на етикета на гумите
  • Nissan мрежа
  • Намерете дилър
  • Данни за свързано превозно средство

Toggle Научете повече menu Научете повече


  • Брошура

  • Запазете час за тестово шофиране

  • Промоционални оферти

  • Промоции електрически автомобили

  • Защита на личните данни (GDPR)
  • WLTP - нов метод за измерване на емисиите и разхода на гориво

Toggle Обслужване на клиенти menu Обслужване на клиенти

  • Свържете се с нас
  • Национален телефон 0700 16 616

  • Информация за спасителни екипи

Toggle Nissan в социалните мрежи menu Nissan в социалните мрежи

  • facebook
  • instagram
  • youtube
  • Глобален сайт
  • Декларация за достъпност
  • Условия за ползване
  • Поверителност
  • Бисквитки

© Nissan Master 2025